Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Nu memoryperfekt kennelijk (tijdelijk??)ôphoud te bestaan, meoetn we alternatieven zoeken voor sommige zaken.
Waar o waar, zonder gelijk naar het oosten te bollen??
Originally posted by CooMa
Weet jij iets meer over Otto? Blijkbaar was de shop nog open...
In elk geval: http://home.tiscali.nl/triplet/
Heeft niet alles, maar wat hij heeft is meestal interessant van prijs...
AL ken ik hem misschin iets beter dan de doorsnee Bd-er, ik geraak er ook niet bij. De mevrouw die erbij woont, zegt dat er eventueel nog besteld kan worden via de duitse shop, en gaf me het idee dat ie héél misschien na 21 maart terug op het toneel komt. Das alles wat ik er officieel van weet.
Heel karig met info, maar iets is er aan de hand.
Originally posted by Rudy
AL ken ik hem misschin iets beter dan de doorsnee Bd-er, ik geraak er ook niet bij. De mevrouw die erbij woont, zegt dat er eventueel nog besteld kan worden via de duitse shop, en gaf me het idee dat ie héél misschien na 21 maart terug op het toneel komt. Das alles wat ik er officieel van weet.
Tegen mij zei ze ook zo iets in dien aard.
Vrijdag 13 februari haal ik mijn 10D af en de week daarop stilte.
Ik hoop dat hij terug begint (10 min rijden ),ze waren bij prijs en voor als er iets met mijn 10D zou gebeuren.
Want hij komt van Canon Nederland.
Originally posted by Rudy
Tegen mij zei ze ook zo iets in dien aard.
Vrijdag 13 februari haal ik mijn 10D af en de week daarop stilte.
Ik hoop dat hij terug begint (10 min rijden ),ze waren bij prijs en voor als er iets met mijn 10D zou gebeuren.
Want hij komt van Canon Nederland.
Voor je garantie moet je geen schrik hebben, je kan rechtstreeks bij canon roosendaal terecht.
Comment