Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Techrepair: slechte service!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Techrepair: slechte service!

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
    Kben er al ff van terug.

In juli duurde het een dikke 2u en vandaag was ik er op een klein uurke al terug buiten.
    Top service WEERAL!!!!
    Tja, als je als CPS member iets opstuurt of laat opsturen krijg je een 4 dagen garantie, dus als je er zelf mee gaat...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Tja, als je als CPS member iets opstuurt of laat opsturen krijg je een 4 dagen garantie, dus als je er zelf mee gaat...
      Ik ga men materiaal niet opsturen voor een simpel clean en check .
      Dan rij ik wel ff naar Bergen op Zoom.De afstand is voormij dezelfde dan dat ik naar Konijnenberg zou rijden.

En de nederlandse dames ginds zijn ook veel leuker dan de heren van konijnenberg .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Verschueren Bekijk bericht
        Begin september kwam m'n spiegeltje los van m'n 5D. Op 6/9 stuurde ik hem aangetekend op naar Techrepair. Een bevestigingsmail van ontvangst volgde snel.

Nadien nam ik per mail contact op. Aanvankelijk zeiden ze dat ik drie weken moest wachten en dat het toestel op 29/9 was ingeschreven in hun dienst.

Na vier weken vernam ik nog niets. Na contactname zeiden ze mij dat het toetstel eerstdaags wordt afgewerkt. Na vijf weken nog niets. Na een mailtje steeds hetzelfde verhaal: "eerstdaags'... Na acht weken stuurde ik een 'klachtenmail'. Per toeval kreeg ik een uurtje later een mail terug dat het toestel was afgewerkt en op de bus ging.

Enkele dagen later kreeg ik telefoon van een vriendelijke Nederlander dat mijn toestel bij hem in de bus zat. Techrepair had mijn toestel naar de verkeerde klant gestuurd! Deze klant had 'maanden geleden' een toestel laten herstellen. Voor hetzelfde geld zie ik m'n toestel nooit meer terug, of zal het me een hele procedure kosten om m'n toestel terug te eisen/vorderen op een of andere manier.

Na een tweede klachtenmail naar techrepair maakte zij gewoon melding dat het toestel eerstdaags wordt opgestuurd want het toestel zou door de Nederlander retour naar Techrepair worden opgestuurd....

Ik hoop dat alles in orde komt, maar Techrepair rept geen woord over hun flater. Nu, na bijna 10 weken, nog geen toestel ontvangen... én in verkeerde handen gevallen...
        Mijn handelaar in Sint Truiden stuurt alle Canon reparaties naar het reparatie center in Frankrijk, omdat ze daar niet alleen snel werken maar bovendien de gehele camera of lens checken alvorens deze gerepareerd te retourneren. Hij is zéér tevreden over deze gang van zaken.
        Dat heeft vooral te maken met de manier waarop deze reparaties in Nederland en België worden afgehandeld
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Mijn handelaar in Sint Truiden stuurt alle Canon reparaties naar het reparatie center in Frankrijk, omdat ze daar niet alleen snel werken maar bovendien de gehele camera of lens checken alvorens deze gerepareerd te retourneren. Hij is zéér tevreden over deze gang van zaken.
          Dat heeft vooral te maken met de manier waarop deze reparaties in Nederland en België worden afgehandeld
          Niets belet ons dit als particulier ook te doen.
          Wij spreken ook frans .

PS: mijn toestel kwam mooi stofvrij terug van Techrepair.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht

En mijne hadelaar verkiest techrepair voor het uitstekende werk zij leveren en het sneller werk tegenover Frankrijk!En zo heeft iedere handelaar zijn eigen voorkeur voor een bepaald iets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Ga ik maandag eens proberen denk ik... eerst bellen, dan langs gaan.
              Heb ondertussen CPS gold, dus dat moet wel lukken ter plekke, of ze kunnen me bijna gelijk een vervangtoestel meegeven. Ineens coulance proberen ook...
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

Voor alle eerlijkheid, ditmaal niet van 'horen zeggen' maar eigen ervaring:
                Canon XHA1 videocamera dv-aansluiting kapot, eigen schuld. Na telefonische aanmelding zelf in Bergen op Zoom gebracht. Vriendelijke bediening, goede registratie. Al na twee dagen bericht dat de camera gerepareerd was. Wél een dure reparatie, maar perfect en snel uitgevoerd. Voor mij is Techrepair vanaf nu
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Working...
                X