Begin september kwam m'n spiegeltje los van m'n 5D. Op 6/9 stuurde ik hem aangetekend op naar Techrepair. Een bevestigingsmail van ontvangst volgde snel.
Nadien nam ik per mail contact op. Aanvankelijk zeiden ze dat ik drie weken moest wachten en dat het toestel op 29/9 was ingeschreven in hun dienst.
Na vier weken vernam ik nog niets. Na contactname zeiden ze mij dat het toetstel eerstdaags wordt afgewerkt. Na vijf weken nog niets. Na een mailtje steeds hetzelfde verhaal: "eerstdaags'... Na acht weken stuurde ik een 'klachtenmail'. Per toeval kreeg ik een uurtje later een mail terug dat het toestel was afgewerkt en op de bus ging.
Enkele dagen later kreeg ik telefoon van een vriendelijke Nederlander dat mijn toestel bij hem in de bus zat. Techrepair had mijn toestel naar de verkeerde klant gestuurd! Deze klant had 'maanden geleden' een toestel laten herstellen. Voor hetzelfde geld zie ik m'n toestel nooit meer terug, of zal het me een hele procedure kosten om m'n toestel terug te eisen/vorderen op een of andere manier.
Na een tweede klachtenmail naar techrepair maakte zij gewoon melding dat het toestel eerstdaags wordt opgestuurd want het toestel zou door de Nederlander retour naar Techrepair worden opgestuurd....
Ik hoop dat alles in orde komt, maar Techrepair rept geen woord over hun flater. Nu, na bijna 10 weken, nog geen toestel ontvangen... én in verkeerde handen gevallen...
Nadien nam ik per mail contact op. Aanvankelijk zeiden ze dat ik drie weken moest wachten en dat het toestel op 29/9 was ingeschreven in hun dienst.
Na vier weken vernam ik nog niets. Na contactname zeiden ze mij dat het toetstel eerstdaags wordt afgewerkt. Na vijf weken nog niets. Na een mailtje steeds hetzelfde verhaal: "eerstdaags'... Na acht weken stuurde ik een 'klachtenmail'. Per toeval kreeg ik een uurtje later een mail terug dat het toestel was afgewerkt en op de bus ging.
Enkele dagen later kreeg ik telefoon van een vriendelijke Nederlander dat mijn toestel bij hem in de bus zat. Techrepair had mijn toestel naar de verkeerde klant gestuurd! Deze klant had 'maanden geleden' een toestel laten herstellen. Voor hetzelfde geld zie ik m'n toestel nooit meer terug, of zal het me een hele procedure kosten om m'n toestel terug te eisen/vorderen op een of andere manier.
Na een tweede klachtenmail naar techrepair maakte zij gewoon melding dat het toestel eerstdaags wordt opgestuurd want het toestel zou door de Nederlander retour naar Techrepair worden opgestuurd....
Ik hoop dat alles in orde komt, maar Techrepair rept geen woord over hun flater. Nu, na bijna 10 weken, nog geen toestel ontvangen... én in verkeerde handen gevallen...
Comment