Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Techrepair: slechte service!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Techrepair: slechte service!

    Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
    We zullen zien, ik was in elk geval al aangenaam verrast dat er deze ochtend een mailtje in mijn mailbox zat waarbij ik hun prijsofferte kon goedkeuren. Ik ben CPS lid, dus misschien gaat het daarom allemaal zot vlot. In elk geval tot nu toe geen klagen...
    Yup... ik heb ook goede ervaringen, als CPS member weliswaar. Binnengestuurd via fotoboer en daar terug op gaan halen op nog geen week tijd.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #17
      Re: Techrepair: slechte service!

      Heb er in september ook mijn 24-105 laten herstellen...
      Heeft inderdaad 2w langer geduurd dan ze beloofden, maar in het begin was mijn dossier "vergeten / verloren" geraakt, waardoor ik pas na 2w de offerte kreeg. Nadien verliep alles normaal.

      Ze herstellen daar alles zelf. Het is het officieel Canon repaircenter voor BeNeLux.
      Er is in de buurt wel een soort magazijn vanwaar de verzendingen vertrekken.

      Ik heb zelf gebracht en afgehaald.

      Heb nu een lens van Sigma in herstelling, en heb die 2w terug bij Art & Craft binnengebracht.
      Ze zeiden meteen dat ik ze dit jaar niet meer terug zie...

      Ik denk dat die hersteltermijnen wel normaal zijn, als je ziet hoeveel bodies en lenzen er in circulatie zijn...
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #18
        Re: Techrepair: slechte service!

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Ik denk dat die hersteltermijnen wel normaal zijn, als je ziet hoeveel bodies en lenzen er in circulatie zijn...
        Die termijnen zijn niet normaal en blijven altijd even lang, dus een maandje overwerken en ze zijn weg. Als er teveel bodies zijn voor je reparatieteam, dan moet je dat uitbreiden, doe ze bij de garage ook....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #19
          Re: Techrepair: slechte service!

          Allemaal makkelijk gezegd.

          Als je zelf zelfstandige bent en werkt met medewerkers, dan weet je dat niet alle medewerkers het altijd even serieus nemen en ja de klachten komen dan bij de baas terecht en ja dan is het een slechte firma enz.
          Dus mensen, als er eens iets fout loopt, breek dan die firma zo niet af en heb ook eens wat geduld he.

          Mijn ervaring met hen was supper, telefonische afspraak gemaakt, daar toekomen, onmiddellijk in behandeling genomen na een korte bespreking, afrekenen en even later was ik terug buiten. Wat wil je nog meer?

          En als er dan toch iets fout ga lopen, neem met die mensen kontakt op en onderhandel op een menselijke manier, zo raak je het verst. En ja soms mag je er eens druk opzetten, maar doe het dan deftig.

          Voila, da's mijn advies zie.

          Comment


          • #20
            Re: Techrepair: slechte service!

            Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht

            Mijn ervaring met hen was supper, telefonische afspraak gemaakt, daar toekomen, onmiddellijk in behandeling genomen na een korte bespreking, afrekenen en even later was ik terug buiten. Wat wil je nog meer?
            Was en is mijn ervaring met deze mensen ook sinds ik CPS member ben.
            Ervoor ook niet over te klagen.

            Batterijgrip was stuk (iedereen HIER verklaarde : GEEN garantie),afspraak gemaakt (toen GEEN CPS member),daar aangekomen hebben ze de grip eraf gehaald en een week later werd ze netjes afgeleverd door de koerierdienst.Kostprijs : 0 euro was garantie.Die hier toen zeide : GEEN garantie hoorde je ineens niet meer.
            Die zwegen stillekes.

            Toch wel raar als ze hier ongelijk hebben dat ze gewoon zwijgen .

            Comment


            • #21
              Re: Techrepair: slechte service!

              wauw!

              Comment


              • #22
                Re: Techrepair: slechte service!

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
                Was en is mijn ervaring met deze mensen ook sinds ik CPS member ben.
                Ervoor ook niet over te klagen.

                Batterijgrip was stuk (iedereen HIER verklaarde : GEEN garantie),afspraak gemaakt (toen GEEN CPS member),daar aangekomen hebben ze de grip eraf gehaald en een week later werd ze netjes afgeleverd door de koerierdienst.Kostprijs : 0 euro was garantie.Die hier toen zeide : GEEN garantie hoorde je ineens niet meer.
                Die zwegen stillekes.

                Toch wel raar als ze hier ongelijk hebben dat ze gewoon zwijgen .
                Wat is : CPS menber?
                Grtjs
                Josr

                Comment


                • #23
                  Re: Techrepair: slechte service!

                  Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
                  Ik doe hetzelfde met Nikon in Brussel (Procirep). Dindagnamiddag toestel binnengebracht in garantie, ze verzekerde mij dat de onderdelen in voorraad waren en het zou dezelfde week hersteld zijn. Donderdag (2 dagen later dus) was mijn toestel hersteld.
                  hier ook een tevreden klant van procirep voor nikon
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: Techrepair: slechte service!

                    Oorspronkelijk geplaatst door josr Bekijk bericht
                    Wat is : CPS menber?
                    Grtjs
                    Josr


                    ::: Flickr :::

                    Comment


                    • #25
                      Re: Techrepair: slechte service!

                      Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                      klantenbinding, helpt wel degelijk voor snelle reparaties, en zo vreselijk veel apparatuur moet je ook niet hebben

                      probleem is dat ik "My Equipment" al een tijdje niet meer kan aanpassen (blijft hangen)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Techrepair: slechte service!

                        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                        klantenbinding, helpt wel degelijk voor snelle reparaties, en zo vreselijk veel apparatuur moet je ook niet hebben

                        probleem is dat ik "My Equipment" al een tijdje niet meer kan aanpassen (blijft hangen)
                        Was bij mij ook!
                        Is vanzelf goed gekomen en anders ff naar de persoon die voor Canon instaat,voor het cps gebeuren een mailke sturen.Kan je doen via uwe account aldaar.

                        Je hebt toch minstens 3 L lenzen en 2 pro toestellen nodig.
                        Een instapperke zal je niet ver me komen .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Techrepair: slechte service!

                          Heb mijn lensje al terug. Niets te klagen over de service dus. Zondag alles ingediend op de site van Techrepair, maandag stond UPS hier aan mijn deur om de lens op te halen, dinsdag al een mailtje van Tecrepair ter goedkeuring van hun offerte, vrijdag mailtje dat de lens was hersteld en vandaag UPS terug aan de deur met mijn lens. In een weekje volledig opgelost en de factuur is nog €100 goedkoper dan hun offerte???
                          Nice! Als het goed gaat mag het ook gezegd worden.
                          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Techrepair: slechte service!

                            Heb morgenvroeg bij deze mensen een afspraak.
                            Ben veeleisend en ben steeds content van hun geleverde service.
                            De dag dat niet meer zo is zullen jullie dat ook heel snel weten .

                            Comment


                            • #29
                              Re: Techrepair: slechte service!

                              en, heeft de oorspronkelijke poster ondertussen zijn tozstel al terug?
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Techrepair: slechte service!

                                Kben er al ff van terug.

                                In juli duurde het een dikke 2u en vandaag was ik er op een klein uurke al terug buiten.
                                Top service WEERAL!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X