Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-HX9V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony DSC-HX9V

    Nogmaals bedankt voor de info!
    Je hebt me helemaal overtuigd.
    Gisteren heb ik vele reviews gelezen en bijna allemaal goeie reacties.
    Enkel de wat ongelukkige plaats van de flitser komt altijd terug maar dit is een detail.
    De laagste prijs dat ik gevonden heb ( in een winkel die niet al te ver is) is 329 euro.
    De garantie is wel heel belangrijk voor mij.
    Canon

    Comment


    • #17
      Re: Sony DSC-HX9V

      Hallo Jacky,
      30 euro is nog te doen, misschien kun je nog onderhandelen over de prijs of accessoires, weet niet waar je woont maar o.a. in Antwerpen zit wel een winkel waar hij 299 euro is.
      De flitser zit inderdaad op een vreemde plek, maar als je het weet kun je er rekening mee houden en ik gebruik de flits ook niet vaak.

      Tot nu toe ben ik nog steeds erg tevreden met de camera, voor een compact maakt hij echt prachtige foto's en filmpjes, ik zal de resultaten binnenkort online zetten.
      Ben benieuwd naar jou ervaringen als je 'm hebt.
      Last edited by HereIsTom; 10 oktober 2011, 20:37.
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

      Comment


      • #18
        Re: Sony DSC-HX9V

        Hoi Tom,
        Ik ben van West-Vlaanderen en de winkel waar ik het over had is in Gent.
        In West-Vlaanderen zijn er niet echt grote fotozaken.
        Misschien kan ik inderdaad eens proberen onderhandelen (ook met een winkel nog dichter in de buurt). Een paar jaar terug heb ik bij de aankoop van een bridge camera toch een fototas losgekregen.
        Ik ben benieuwd naar uw foto's.
        Het kan wel nog een maandje of 2 duren voor ik het toestel aanschaf maar ik ben al blij dat ik er uit ben welk toestel te nemen!
        Canon

        Comment


        • #19
          Re: Sony DSC-HX9V

          Geen idee welke foto winkels bij jou in de buurt zitten, maar er zijn er wel een aantal die 'm voor 299 euro aanbieden in België.
          En anders inderdaad een tasje en extra accu zijn wel handig
          Als ik even wat meer tijd heb zal ik de resultaten van mij HX9V online zetten.
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

          Comment


          • #20
            Re: Sony DSC-HX9V

            Ik heb het voordeel dat ik mijn 2 oude accu's van mijn Sony cybershot dsc-h55 (die stuk is) kan gebruiken voor de HX9V. Volgens ik kan zien bij de informatie van Sony zijn het dezelfde batterijen.
            Dus batterijen ga ik zeker genoeg hebben.
            Mag ik even vragen wat vooor een geheugenkaart u gebruikt?
            Zouden mijn geheugenkaarten (SDHC, klasse 4 , 4gb en Memory Stick Pro Duo Mark 2, 4 gb) snel genoeg zijn om de video op te slaan bij de HX9V?
            Dan rest nog een tasje om te vragen.
            Nog eens dank voor de vele informatie!
            Canon

            Comment


            • #21
              Re: Sony DSC-HX9V

              Ja als die accu's goed zijn kun je die gebruiken, een extra accu heb je overigens al voor 15 euro.
              Ook is een losse oplader wel handig, anders kun je de accu's alleen in de camera opladen!

              Die kaartjes die jij noemt zijn goed voor foto's, behalve als je in burst mode (10 opnames per seconde) foto's neemt.
              Ook voor HD video is class 4 te weinig, het beste is dan class 10, maar niet alle merken hebben dezelfde snelheid met class 10 en sjoemelen er vaak mee.
              De kaartjes waar ik goede ervaringen mee heb zijn Sandisk en Transcend.

              Ook is 4GB te weinig om video's mee op te nemen, op 4GB past maar 18 minuten HD video, dus zonder foto's!
              Daarom heb ik 32GB en 64GB kaartjes;
              http://www.dataio.nl/shop/41-flash-g...transcend.html
              http://www.dataio.nl/shop/41-flash-g...transcend.html

              Een tasje is inderdaad wel handig, maar ik kan je ook een screenprotector voor het schermpje aanraden;
              http://www.topdeals.nl/catalog/produ...oducts_id=2662
              Last edited by HereIsTom; 12 oktober 2011, 23:32.
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

              Comment


              • #22
                Re: Sony DSC-HX9V

                Een losse oplader heb ik ook nog van mijn oud Sony toestel (H55).
                Dan zou ik inderdaad nog een sneller geheugenkaartje kunnen gebruiken voor de video.
                De screenprotector is misschien ook wel een goede tip!
                Zo, nu denk ik alles te weten!
                Bedankt voor de hulp!
                Canon

                Comment


                • #23
                  Re: Sony DSC-HX9V

                  Nou dat is ook mooi als je die oplader en die accu's kunt gebruiken.
                  Voor video's is het wel beter om een snel kaartje te hebben en minstens 32GB, anders zit hij zo vol.
                  En een tasje is ook wel handig om 'm makkelijk en beschermt mee te kunnen nemen;

                  http://www.sony.nl/product/acc-blogg...sories/lcs-csu
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sony DSC-HX9V

                    Een tasje heb ik inmiddels ook nog gevonden bij mij thuis!
                    Nu alleen nog op de fotocamera wachten (en een nieuw geheugenkaartje)!
                    Ben alleen nog aan het twijfelen voor de kleur. Ik denk voor de goud versie te gaan.
                    Het is eens iets anders...
                    Canon

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sony DSC-HX9V

                      Nou jij zit wel goed in je spullen
                      En waar is het wachten op, als je te lang wacht zijn ze weer uitverkocht

                      Ik heb ook de gouden versie omdat ik die mooier en apart vond.


                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sony DSC-HX9V

                        En heb je 'm al gekocht?
                        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                        Cybershot Photo Website!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Sony DSC-HX9V

                          Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                          En heb je 'm al gekocht?
                          Nee, nog niet.
                          Ik zit vol spanning te wachten op de kerstman & mijn verjaardag!
                          Hopelijk is hij tegen dan alweer niet uitverkocht!
                          Nog altijd goede ervaringen ermee?
                          Canon

                          Comment


                          • #28
                            Re: Sony DSC-HX9V

                            Ok, ik dacht dat ze 'm in die winkel bij jou daar niet op voorraad hadden.
                            Hier komt eerst nog Sinterklaas, maar jullie zijn zeker niet lief geweest omdat hij jullie overslaat

                            Ja hij bevalt nog steeds prima, het is een hele fijne camera, accu gaat ook best lang mee.
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Sony DSC-HX9V

                              Ah, de sint komt hier ook op bezoek hoor maar dit is alleen voor mijn dochtertje.
                              Die is namelijk veel braver dan haar papa!
                              Canon

                              Comment


                              • #30
                                Re: Sony DSC-HX9V

                                Haha... Ja jammer, als je nou ook lief was geweest had je de Sony HX9V van Sinterklaas gekregen
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

                                Comment

                                Working...
                                X