Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op reis ? Opslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

@Romain: bijvoorbeeld...of zoals ik via een 2dehands site op internet; in mijn geval heb ik hem van iemand overgenomen wiens laptop-scherm het had begeven). Let wel op dat het een 2.5inch schijf is met een hoogte van 9mm, anders past hij niet... Er passen dus geen desktop-hd's in!(dit even ter volledigheid, dan kan ik mezelf niet verwijten dat ik het niet heb gemeld )
    Bereken voor jezelf hoeveel ruimte je minimaal nodig hebt (denk vooruit!!!), dat zoekt wat handiger.
    www.lowspark.nl

Comment

hoi,

ga maar eens kijken naar de flashtrax van Smartdisk , 80Gb met 3.5 inch viewer , MP3 player en alles in 1 , bangelijk ding !

http://www.smartdisk.com/Products/DigitalMultimedia/FlashTrax.asp

Comment

Ziet er inderdaad interessant uit maar wel duur hé, de 40 gig versie kost 329,99 £ of 488,12 €.
        Cypho
        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Voila, ik heb vandaag de test gedaan om via een Belkin reader een 128 Mb Sony MemoryStick weg te schrijven naar de iPod, resultaat was 7 minuten om de 128 Mb weg te schrijven, dus ik neem aan als je 256 Mb wilt wegschrijven dat dit ongeveer het dubbele van de tijd neemt.
          Nu ik denk dat CF kaarten sneller zullen zijn, althans dat denk ik, ik zal de komende dagen eens de test doen met een CF kaart.

By the way guys ik denk dat ik aan een alternatief kan geraken in België voor de X-Drive !!
          Dit produkt is Best-Store genaamd, info kan je vinden op volgende site :
          http://www.extensiontech.net/reviews/storage/beststore/beststore.shtml

Kan 7 soorten kaarten lezen en wegschrijven, komt standaard zonder Hard Disk, men kan er dus een 2,5" Hard Disk naar keuze insteken.
          Ik kan aan de Best-Store tesamen met een 40 Gb Hard Disk geraken voor de prijs van 215€ (incl. BTW & excl. Recupel)
          De Best-Store zonder Hard Disk kost 95€ (incl. BTW & excl. Recupel)
          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

Comment

Voila, ik heb vandaag de test gedaan om via een Belkin reader een 128 Mb Sony MemoryStick weg te schrijven naar de iPod, resultaat was 7 minuten om de 128 Mb weg te schrijven, dus ik neem aan als je 256 Mb wilt wegschrijven dat dit ongeveer het dubbele van de tijd neemt.
            Nu ik denk dat CF kaarten sneller zullen zijn, althans dat denk ik, ik zal de komende dagen eens de test doen met een CF kaart.
            Dat is veel trager dan een Xdrive hoor, en het ligt wel degelijk aan de Ipod en niet aan de memory sticks, onlangs was er iemand die gelijkaardige transfersnelheden meldde, ik denk niet dat het met CF veel sneller zal gaan. Ter info : 512MB CF op de Xdrive zetten duurt ongeveer 5 minuutjes. Niet onbelangrijk als je dat "on the field" moet doen, temeer daar je het toestel tijdens het schrijven best zo stil mogelijk houdt. Een half uurtje voor 512MB is dan wel erg lang.
            Mark (300D)

Comment

By the way guys ik denk dat ik aan een alternatief kan geraken in België voor de X-Drive !!
              Dit produkt is Best-Store genaamd, info kan je vinden op volgende site :
              http://www.extensiontech.net/reviews/storage/beststore/beststore.shtml
              Dit IS gewoon een Xdrive !

foto van de Best-Store :

En dit is de originele Xdrive :

Maar jammer genoeg hebben ze bij die Best-Store de LCD afgeplakt
              Mark (300D)

Comment

Het LCD is niet afgeplakt, dit is de VP2030 (X-drive I), terwijl de VP2060 (de X-drive II) de nieuwere versie is en die laatste heeft wel beschikking over een lcd-scherm...
                www.lowspark.nl

Comment

Dus blijkt die Best-Store toch niet zo'n goeie koop...dat is een Xdive I die aan dezelfde prijs (of zelfs duurder) verkocht wordt dan de Xdrive II.
                  Mark (300D)

Comment

Working...
                  X