Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony A77

Oorspronkelijk geplaatst door pixelmaniac Bekijk bericht
    Ik moet nooit geen camera meer hebben met een digitale viewfinder.
    Herzie je mening dan maar. De OLED zoeker in deze camera is véél beter dan gelijk welke elektronische zoeker dan ook. Ik heb de woorden "de beste EVF ter wereld" al horen vallen op internet ...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Eerst kijken, dan oordelen
      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

nooit geen is dus: Altijd
        Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Herzie je mening dan maar. De OLED zoeker in deze camera is véél beter dan gelijk welke elektronische zoeker dan ook. Ik heb de woorden "de beste EVF ter wereld" al horen vallen op internet ...
          Awel, hij zegt dat toch ook

Comment

In zekere zin wel, ja ...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Misschien toch even wachten of dit gerucht klopt? Hopelijk.

http://www.sonyalpharumors.com/sr4-o...the-works-a75/

Comment

a75...
                Ik twijfel eraan, maar het kan altijd natuurlijk.
                Het is niet de eerste keer dat Sony verschillende varianten maakt op basis van eenzelfde behuizing (a450-500-500 bv.). Zoiets is vrij snel realiseerbaar. Sensor wijzigen (bv. Nex-5N-sensor erin), firmware aanpassen en verkopen maar.
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                  a75...
                  Ik twijfel eraan, maar het kan altijd natuurlijk.
                  Het is niet de eerste keer dat Sony verschillende varianten maakt op basis van eenzelfde behuizing (a450-500-500 bv.). Zoiets is vrij snel realiseerbaar. Sensor wijzigen (bv. Nex-5N-sensor erin), firmware aanpassen en verkopen maar.
                  niet twijfelen. Die komt eraan. Alleen is er niks/nada/noppes bekend over de specs.

G
                  fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                  Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Eerlijk gezegd vind ik de naamgeving erg bizar. Als die klopt, tenminste. Maar A75...Dat klinkt verdacht "net een model onder de A77"-achtig, als je begrijpt wat ik bedoel .

Sony heeft er inderdaad een handje van om een body te hergebruiken en er wat verschillende dingen in te steken - de door K-2 genoemde A450/A500/A550 is daarvan het beste voorbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Eerlijk gezegd vind ik de naamgeving erg bizar. Als die klopt, tenminste. Maar A75...Dat klinkt verdacht "net een model onder de A77"-achtig, als je begrijpt wat ik bedoel .
                      Eigenlijk is het SAR zelf die het A75 noemt en niet zijn "source"...dus een model boven de A77? Nice

A79? Dan nog de Nex 5N sensor in de Nex 7 body en we hebben een Nex 6

It's easy Sony!

Comment

Of A78 ! Met de sensor uit de NEX-5N zou dat een droom zijn . Mmm, maar dan hebben we misschien wel geen ISO 50 meer, en niet het detail van de 24 MP-sensor...

Daar gaan we weer, en zeggen dat al dat gedoe rond de A700-opvolger nu eindelijk eens ging stilvallen .

Edit: ik zie net die foto in het NEX-3/5/7 topic...ISO 6200 . Die ziet er wel héél goed uit, voor zo'n sensor ! Laat die A77s maar aanrukken, zeg ik !
                        Last edited by JorisVdB; 11 oktober 2011, 20:31.

Comment

Is er nu eigenlijk al bekend of het probleem van de zwarte EVF bij het werken met studio-flitsen of strobist is opgelost?
                          about.me/stijnv

Comment

Bij mijn weten wel. Er is een instelling in de menu's waar je de 'effecten' van de EVF kan uitzetten, en hij als een soort van OVF werkt...

De (Engelse) handleiding van de A77 staat al online, 't staat er ergens in als 'EVF effects' of iets gelijkaardigs, dacht ik .

Comment

Vraagje ivm de memory cards : de Sony kaartjes of SD kaartje?
                              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Ik kan niet zeggen dat ik ervaring heb met de Sonykaartjes, maar ik zou SD-kaartjes nemen. Ze zijn zo universeel hé...

Gebruik je de burstmode veel ? Zoja, kijk dan misschien al eens uit naar de nieuwe SanDisk 95 MB/s kaartjes (Extreme Pro UHS-I, 8-64 GB)...Er is ook een 45 MB/s variant.

Comment

Working...
                                X