Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony A77

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
    Cashback op alpha lenzen tot 1000 euro (voor de 500mm F4)

SAL-75300 (€25,- retour), SAL-18250 (€75,- retour),SAL-85F28 (€25,- retour), SAL-50F18 (€25,- retour), SAL-50M28 (€50,- retour) ,SAL-1680Z (€100,- retour), SAL-2470Z (€200,- retour), SAL-70200G (€200,- retour), SAL-70300G (€100,- retour), SAL-70400G (€200,- retour), SAL-500F40G (€1.000,- retour)
    OK, maar wat is €1.000 korting op deze belachlijk dure lens?
    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Comment

Een begin ...Je kan moeilijk verwachten dat Sony nu ineens er drieduizend van zal verkopen hé (helaas).
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik sta op het punt om een A77 te kopen maar ik heb nog twijfels.

Mijn huidige set bestaat uit het volgende.

Sony alpha 300
        Sony 70-400G
        Sigma 10-20 F3.5
        2 kit lenzen

Nu heb ik al een ruime tijd de CZ 24-70 op het oog en dit in combinatie met de A77 moet toch geweldige kwaliteit leveren (natuurlijk afhankelijk van de bediener)

Ook zou ik nog graag een keer de overstap maken naar een fullframe A99?

Maar om de 24-70 als portret/allround en de 70-400G voor de tele

Als er dan nog is een keer een ff komt heb je aan de 24-70 een redelijk groothoek.

Ik denk dat alleen de camera al een wereld van verschil is t.o.v. de A300 wat denken jullie hiervan?
        Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Greetz,
          Ik ben zelf een gelukkige eigenaar van een a77. Ik was 'verplicht' mijn a350 opzij te zetten nadat ik mét het toestel én lens in een ijskoud moeras was gevallen in januari dit jaar...
          Ik stond even voor de keuze Nikon, Canon, Sony ... maar gezien de randapparatuur (flitsen, lenzen, ontspanner enz enz) die ik heb ben ik bij Sony gebleven.
          Dus een a77 en de lens 16-50 f/2.8 SSM gekocht en tot op heden reeds 4,000 shots gemaakt met die lens en mijn tele 70-300 en fish-eye van Falcon. Zelf vind ik het een droom van een toestel: vlugge AF, 12 beelden per seconde helpt mij bij sport- en attractiefoto's, fijne ISO van 50 tot 3200 (heb hem op auto staan tussen die twee waarden en CameraRaw profielen gemaakt per ISO waarde om de ruis weg te werken, daarboven te veel ruis maar ja het kan er best wel door).
          Handig is ook de 'grip' er bij te nemen voor vertikale foto's en alle bedieningen bij de hand.
          Ik kan maar één ding zeggen : prachtig toestel ! en als je Sony gewoon bent heb je geen leercurve door te maken en kan je direct aan de slag.

Comment

Het zou handig zijn als dat zou kunnen, maar mijn A77 gaat helaas maar tot ISO 100 bij de Auto ISO, als minimum .

Niet twijfelen Twannie, je zal je de A77 niet beklagen . De A99 zal nog beter zijn natuurlijk, maar je kan zo blijven wachten hé . Ik zou wel nog even de kat uit de boom kijken tot maandag. Sony kondigt naar verluidt op 11 juni nieuwe spullen aan, maar ik dacht dat SAR zei dat het alleen E-mount-materiaal was.
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Juist ... mea culpa. De auto gaat effectief van 100 tot 3200 maar ik werk nogal veel met een verloop grijs filter en dan zet ik manueel de iso lager.

Comment

Ja, ik dacht dat op SAR stond dat er nieuws zou komen van de A99 eind augustus. Hopelijk met dezelfde mount als de A77 nu zodat de lenzen inwisselbaar zijn.
                Ik ben ook overgestapt van een A300 naar een A77. Wereld van verschil. Alleen, de ruisprestaties vind ik ontgoochelend. Maar voor de rest ben ik geweldig tevreden. Dus graag A99= fullframe A77 met dubbel kaartslot en betere iso-waarden.

Comment

Ik zie Sony de A-mount niet achterlaten - ze hebben nu weer nieuwe lenzen op de markt gebracht hé . De 500/4 G SSM, de 18-135, de 16-50,...

Comment

Zo ik heb hem gistere gekocht!
                    Nu alles uitzoeken enz... Net even gekeken voor de update maar die ik via Sony vond was voor Windows ik kwam ik erachter dat mijn lightroom deze raw bestande niet herkent dus die moet ook Gé update worden denk ik.
                    Greetz Twan

Comment

Heeft iemand de juiste link voor mijn a77 te update naar .05?
                      Misschien niet geheel onbelangrijk voor Mac
                      Greetz Twan

Comment

Alstublief .

Comment

Ben gewikt, ook een A77 gekocht, vandaag aangekregen en NU aan het updaten

Ging wachten op A99, but having fun now

Comment

Proficiat beiden ...Heerlijk toestel, nietwaar ?

Comment

Zo versie 1.05 geeft hij aan dus dat is geregeld!
                              Greetz Twan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Proficiat beiden ...Heerlijk toestel, nietwaar ?
                                Heerlijk ja

Toch voor de fervente A700 gebruikers die upgraden paar nadelen dat uit reviews zelden blijkt... (De voordelen zijn immens...dus ik som even enkele nadelen voor mij op!) Ik kende A700 door en door en ben bepaalde zaken gewoon...dus sommige dingen vallen me dus lichtjes tegen

-Histogram is minder accuraat dan de A700 (dit viel mij bij de eerste beelden op...en ik beeld me dit niet in )
                                -Hatelijk om 2x op "disp" te moeten drukken om histogram te zien ...je moet dus constant togglen, op de A700 was dat op 1 knop 1x drukken...
                                -Als je een lokaal scherpstelpunt gebruikt (wat ik op de A700 altijd deed, nu probeer ik te werken met groepen wegens relatief teveel punten ) en achteraf de foto herbekijkt, dan zoomt hij enkel in, in het midden, ipv op het scherpgestelde punt...
                                -Wat ik wel op voorhand wist: geen quick-navi, maar het zal nog wel lukken
                                -Bepaalde lenzen met een statiefvoet geven mij niet meer voldoende ruimte met de vertical grip om mijn vingers te plaatsen, bij de A700 ging het nog net, met de A77 net niet... (heb zo 2 lenzen...)
                                -Inzoomen op het beeld gaat een klets (merkbaar) trager...no big deal

EVF is heerlijk (ik gebruik RAW, en stel de EVF in op portret met contrast -3 om "meer te zien")

Misschien een gewoonte, maar zou graag "auto-review" op het scherm krijgen, maar niet in de zoeker...helaas

Mijn lenzen hebben wel allemaal een serieuze boost met de AF gekregen, vooral heerlijk om meer cross-type AF punten te hebben, wat een verschil!

Comment

Working...
                                X