Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony A77

Een compleet foutloze lens met een bereik van 16 tot 80 is nog nooit gebouwd voor zover ik weet.
    En wat mij betreft is deze specifieke onvolmaaktheid dus geen probleem hé.
    Het is hoe dan ook mijn meest favoriete allround-lens. De kleuren zijn prima, de scherpte is zonder meer super bij elk bereik, ook helemaal open, contrast is goed, en ze is tenminste nog licht en compact.

Als je wil mag je altijd eens langskomen om met een CZ24-70 of CZ-prime te vergelijken, maar dan ga je meteen ook een ander volume en gewicht in handen krijgen natuurlijk, om nog niet van de prijs te spreken zoals Joris al zei.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Voor de A77 eigenaars, hier vind je SD kaartjes UHS-I 95MB/s. Buffer clearing time zal erop vooruit gaan want de A77 kan er gebruik van maken.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parrotsbe Bekijk bericht
        niet zo zeker van
        Zoekt u ondersteuning voor producten van Sony Electronics? Uitgebreide ondersteuningsinformatie over producten van Sony.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Zijn dit standard jpeg's, onbewerkt ?

Indien zo, dan heb ik sterk de indruk dat deze a77 de kleuren meer weergeeft zoals een 7D vroeger, dus warmer dan de a700.
          Persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar ik vond dat bij de 7D super.

't Is natuurlijk maar een indruk op basis van herstkleuren in een bos, zonder iets van de a700 in die situatie, dus ik kan er net zo goed compleet naast zitten.

Blijkbaar zijn er nog die hetzelfde opmerken, in dit geval voor broertje Nex-7 :

" Again on colors this is the first Sony camera to remenice of the Minolta days - just look at forums people still cherish the Minolta 5d and 7D and try to force their Alphas in this mode. Well no more the NEX-7 does it with its "Deep" color setting! Thanks Sony !" (uit review Nex-7)

Voor mij in elk geval een heel goeie reden om op termijn naar iets in nieuwe 7-reeks uit te kijken (Nex-7, of a77... we zien wel).
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

A77 te koop voor 1539€ , zijn ze zot geworden ?
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50

Comment

't Zijn dan ook Nederlanders hé .

Alle gekheid op een stokje: dat is er inderdaad over. Nuja, als je als handelaar die A77s kwijt geraakt aan die prijs, waarom niet ? The price is what a fool is willing to pay for it.
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ja inderdaad. De A77 is momenteel nergens verkrijgbaar en denk dat ze daarom de prijs zo hoog hebben staan. Bij ArtenCraft kost die 1199€. Ga morgen eens bellen en zien wat ze zeggen over de levertijd.

Comment

Wat me verbaast is dat Sony blijkbaar niet denkt dat er nog aan de firmware moet gewerkt worden. Via SAR hoor je niets over versie 2 bijvoorbeeld...
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                    Ja inderdaad. De A77 is momenteel nergens verkrijgbaar en denk dat ze daarom de prijs zo hoog hebben staan. Bij ArtenCraft kost die 1199€. Ga morgen eens bellen en zien wat ze zeggen over de levertijd.
                    Heb die daar ook gekocht. Zeer tevreden over hun service. PS: de 70-400G dit weekend eens uitgetest met de hond van de vriendin. Super gewoon!

Comment

Ben blij dat je content bent, is ook een superlens. Toch een beetje spijt dat ik hem weggedaan heb. Maar met de aankoop vd Minolta was die eigenlijk overbodig.
                      En de nieuwsgierigheid naar de A77 was te groot. Heb die ook bij ArtenCraft besteld met een mooie korting erbovenop.

Comment

Heb juist mijn A77 + 16-50 f2.8 gekocht van vandaag maar ik moet eerst nog een beetje wachten om te oefenen en uit te testen want ik moet de batterij nog opladen . Ik laat later nog wel iets weten wat ik er van vind.
                        Grtz
                        Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el_cottino Bekijk bericht
                          Heb juist mijn A77 + 16-50 f2.8 gekocht van vandaag maar ik moet eerst nog een beetje wachten om te oefenen en uit te testen want ik moet de batterij nog opladen . Ik laat later nog wel iets weten wat ik er van vind.
                          Grtz
                          Wow! Nice!

Veel plezier met je aankoop, benieuwd wat je ervan vindt De lenzen zitten al snor (de 18-200 buiten beschouwing gelaten ) nu veel fotograferen é!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                            Wow! Nice!

Veel plezier met je aankoop, benieuwd wat je ervan vindt De lenzen zitten al snor (de 18-200 buiten beschouwing gelaten ) nu veel fotograferen é!
                            Dank je Portmixus,

Ja die 18-200mm is mijn vorige kitlens van de A380, de lens is niet slecht maar zeker niet wooow Was mijn eerste lens dat ik had, nu ga ik nog beetje sparen voor de
                            70-400 G SSM en dan ben ik content en kan ik voort Het is toch allemaal zo verslavend en kostelijk eh Grtz
                            Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

Comment

Yo de mannen (en vrouwen),

Ik heb sinds enige tijd een A77. Gisteren wou ik voor het eerst mijn Sigma 70-200 / 2.8 op mijn A77 gebruiken. Echter de lens lijkt niet compatibel. De camera klaagt over de lens aansluiting.

Met mijn sigma 85/1.4 heb ik geen probleem.

Dit zou een bekend probleem zijn met sigma, en sigma zou dan (gratis) je lens moeten updaten voor de nieuwe versie SLTs van Sony.

Iemand enige ervaring hiermee ? Wat is de procedure? Wie moet ik contacteren ?
                              Sigma Benelux ? De winkel die hem verkocht heeft lijkt vooralsnog van niet veel te weten over deze procedure.

Thanks.

Comment

Klopt inderdaad dat "oudere" Sigma lenzen niet altijd compatibel zijn met de Sony SLT's. Bij de ene treedt een probleem op, bij de ander niet. Zie ook de beschrijving van je lens op Dyxum bv, daar zal een "warning" staan. Bij de nieuwere Sigma's is dat opgelost, en staat dat aangeduid op de doos.

Ik herinner me dat er op de Sigma website een pagina bestond waarin dat uitgelegd werd, en dat de aanpassing gratis gebeurt. Volgens mij moet je de link trouwens nog op dit forum kunnen terugvinden.

De erkende dealers horen dat te weten ... en doen.
                                Ik heb vorig jaar een Sigma 70-300 lens laten aanpassen via Art&Craft. Gebeurde gratis, na een weekje of twee had ik ze mooi terug.

Comment

Working...
                                X