Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony A77

Ik ben ook van plan ook mijn huidige KM te verruilen voor een A77.
    Uiteraard wil ik hem eerst graag even voelen om zeker te zijn. Het is veel geld om uit geven.
    volgend jaar wil ik ook graag naar de nieuwe full frame.

Gezien het aantal lenzen en flitser dat ik nu bezit is een ander merk niet aan de orde.
    ik ben trouwens goed tevreden over de kwaliteit van Sony.
    Indrukwekkend arsenaal aan lenzen heb je , zeker niet veranderen van merk

Voor mij is het ook zeker dat de A77 er vroeg of laat gaat komen, zeer mooie camera met prima beeldkwaliteit en snelle AF. Alleen als ze de buffer wat groter konden maken, hopelijk komt dat nog.
    Last edited by alex606; 28 september 2011, 22:34.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
      Ik ben ook van plan ook mijn huidige KM te verruilen voor een A77
      nanoe nog iemand met een 7D ... in ' use ' ... mijn laatste aanwinst is een 7D met 28-135 ... dit samen met de 70-200 beercan die bij de 7000 zat is een mooi en goed F4 set lenzen ... wil op de 7D bij gelegenheid wel de ' kitlens' 28-75 en mis ook nog het LCD afdekkapje ... de stap van 7D naar A77 gaat relevant zijn ... maar het moet gezegd dat de 7D een indrukwekkend stukje techiek is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
        nanoe nog iemand met een 7D ... in ' use ' ... mijn laatste aanwinst is een 7D met 28-135 ... dit samen met de 70-200 beercan die bij de 7000 zat is een mooi en goed F4 set lenzen ... wil op de 7D bij gelegenheid wel de ' kitlens' 28-75 en mis ook nog het LCD afdekkapje ... de stap van 7D naar A77 gaat relevant zijn ... maar het moet gezegd dat de 7D een indrukwekkend stukje techiek is
        Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
        Ik ben ook van plan ook mijn huidige KM te verruilen voor een A77.
        Ik denk dat jullie grondig gaan verschieten bij een overstap van 7D naar a77...
        De stap naar a700 was al indrukwekkend vond ik.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Ik denk dat jullie grondig gaan verschieten bij een overstap van 7D naar a77...
          De stap naar a700 was al indrukwekkend vond ik.
          De 7D is mijn laatste aanwinst ... in de ' verzameling ' ... de A77 zal nog even moeten wachten hoor

Comment

Mag ik me laten afschrikken door de elektronische zoeker (EVF) als ik vooral macro's maak van insekten? "Beweging" en "scherpte" zijn hierbij de sleutelwoorden.

Comment

Helemaal niet nodig, en zeker niet voor jouw doeleinden: insecten. De EVF van de A77 geeft een zeer goede weergave, die scherp is en weinig 'lag' heeft als je 'm beweegt.
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Mag ik me laten afschrikken door de elektronische zoeker (EVF) als ik vooral macro's maak van insekten? "Beweging" en "scherpte" zijn hierbij de sleutelwoorden.
                Ik zou eerder zeggen: omgekeerd! Je hebt een scherpstelhulp die aangeeft welk deel van het onderwerp scherp is en een vergroter tot 10x om nog beter handmatig scherp te stellen.

Je kan via het scherm of de zoeker scherp stellen met dezelfde snelheid.
                Sony A77, Sony 16-105, Sony 50 1,8 ,Sigma 105 2,8 macro, Minolta 18-70, Minolta 75-300. Giotto statief, Sony 70-400 SSM, Minolta 5d (terug in de kast = zie 1), NEX5N met 18-55 en 16 2,8.

Comment

extra info (http://www.sonyalpharumors.com):
                  Sony Taiwan says new A77 A65 firmware coming mid-October!

Finally Sony Taiwan (Click here) announced that a new A77 and A65 firmware will come in mid-October! The firmware will bring the following improvements:

1.support of HVL-MT24AM twin flash controls.
                  2.improve of response time.
                  - switching LCD and EVF response time.
                  - front and rear dial response time
                  - Fn feature control
                  3.Others improvement.

Mijn A77 is al zeker besteld

foto's: http://www.whatdigitalcamera.com/equ...e-gallery.html

Comment

@ jeanpauldries en JorisVdB : merci voor jullie advies.
                    Ik denk dat ik die A77 toch eerst eens goed zal moeten uittesten alvorens ik zeg dat ik hem ga kopen.

Comment

Volgens Sony België zou de eerste levering 6 oktober zijn en de volgende 27 oktober. Op de site staat midden november(?). Maar op andere plaatsen (oa. SAR) zeggen ze weer dat de aanpassingen gebeuren half oktober.
                      Wat zal het nu zijn. Kunnen de mensen die hun A77 besteld hebben een berichtje laten als ze hem in handen hebben?

Comment

Ik zou gewoon even een week wachten tot de eerste gebruikers reacties geplaatst zijn.
                        Het is nu steeds een theoretisch geneuzel.

Laten we even kijken wat de praktijk brengt.

€ 1300,00 kun je een week later ook nog kwijt bij de Sony dealer.
                        Terughalen als hij tegenvalt gaat niet lukken.

En er komt nog meer moois over een paar maanden:

Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

Comment

Nog even wachten...

http://www.digphoto.org/content/sony...-dates/7179461
                          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Ondertussen staat de A77 (body only, met de 18-55, en met de 16-50/2.8 SSM uiteraard) ook op de site van Art & Craft.
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Bij digital Rev (HongKong kun je hem ook al bestellen, maar het komt toch niet op een paar dagen aan?
                              Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

Comment

Ik moet nooit geen camera meer hebben met een digitale viewfinder.

Comment

Working...
                                X