Originally posted by drh
Met belangstelling de gehele topic gelezen. Ik ben erg benieuwd of je nog wat hoort van 3M Jan. Heb je met het tape ook je spiegel schoongemaakt??
Met belangstelling de gehele topic gelezen. Ik ben erg benieuwd of je nog wat hoort van 3M Jan. Heb je met het tape ook je spiegel schoongemaakt??
Drh, nee nooit geprobeerd op spiegel of matglas. Nav omhooghalen topic 3M weer eens een mailtje gestuurd (dit keer algemeen) met natuurlijk een verwijzing naar Belgiumdigital en deze topic. Laatste keer was oktober 2003. Verwacht daar ook dit keer niets van!! Maar goed, was een kleine moeite. Heb zelf nog wel wat testjes gedaan door nl. tape op een objectglaasje te plakken, uur bij 50 graden en daarna bekijken onder stereo-microscoop, resultaat: oké! Maar later gewoon bij kamertemperatuur, resultaat: lijmresten! Kan met rolletje te maken hebben, weet het niet zou gewoon meer en gerichter onderzoek moeten komen. Tja, zou m eerlijk gezegd niet verbazen als 3M ook één van die andere produkten maakt. Ik meende dat Natalie ook al eens een negatieve ervaring gepost heeft, kortom: at your own risk!!
Jan
Comment