Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergelijking kleur pentax zoom 105 super

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vergelijking kleur pentax zoom 105 super

Kan iemand mij helpen vandaag heeft mijn oud getrouw toestel de geest gegeven .Het motortje van mijn lens is stuk .Het toestel is 10 jaar oud zodoende zou ik overstappen naar digitaal.Maar ik zou eigenlijk een zelfde kwaliteit nastreven van mijn oud toestel als het om kleurweergave gaat .Ik maakte wel altijd gebruik van de duurdere filmpjes sensia 100.Een tweede zaak is het zou een goede automatische instelling moeten hebben.Het word voornamelijk gebruikt voor buitenopname.Ik dacht aan canon s50 wat denken jullie mijn budgetis 620euro.Alvast bedankt.

Zeer goed toestel die canon
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Een heel goed toestel, het zal je zeker bevallen als je naar goede automatische functies zoekt,daarbij kun je ook handmatig nog vele mogelijkheden uitproberen.

Tip koop er een extra accu bij en voldoende geheugen.(maar je hoeft dan natuurlijk geen rolletjes meer te kopen)
      Mic heeft een S50, aan hem kun je altijd nog wat aan vragen!

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Bedankt ,jongens ik twijfel tussen twee toestellen s50 en de a80.Ik heb vernomen dat 5 milj of 4 milj megapixel weinig verschil maakt en de a80 heeft een uitklapbaar schermpje lijkt me wel iets .Bedankt al

Comment

Working...
        X