Met een beetje geluk ben ik binnen een paar maand in het bezit van een Canon D60.Aangezien ik een vrij regelmatige bezoeker ben van airshows vroeg ik me eigenlijk af welke lens of lenzen ik daar voor nodig heb. Daar de afstanden tot de vliegtuigen met de jaren alsmaar groter lijken te worden had ikzelf toch al gedacht aan een minimum van 400mm, als we dat dan nog eens maal 1,6 doen kom ik toch al aan een goede 600mm, en dat lijkt me op het eerste gezicht genoeg te zijn.
Daarom had ik gedacht aan de 100-400mm van canon, of is een telelens beter voor dit soort evenementen (dan zit ik wel met een centen probleem want die dingen zijn wel peperduur hé).
Ik weet dat er hier op dit forum een paar mensen rond(dolen) die me daar zeer zeker bij kunnen helpen, aan hen en ook anderen geef ik nu het woord?
PS; wat is in weze het verschil tussen een 400mm zoom en een 400mm tele (buiten het kwaliteitsverschil, zoom , en prijs ) ???
Greetz
Erwin
Daarom had ik gedacht aan de 100-400mm van canon, of is een telelens beter voor dit soort evenementen (dan zit ik wel met een centen probleem want die dingen zijn wel peperduur hé).
Ik weet dat er hier op dit forum een paar mensen rond(dolen) die me daar zeer zeker bij kunnen helpen, aan hen en ook anderen geef ik nu het woord?
PS; wat is in weze het verschil tussen een 400mm zoom en een 400mm tele (buiten het kwaliteitsverschil, zoom , en prijs ) ???
Greetz
Erwin
Comment