Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd geheugen v toshiba

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sd geheugen v toshiba

ik zie bij topfoto net dat de toshiba 256 mb voor 79.9 euro staat
    das wel erg goedkoop !!
    is dit merk wel betrouwbaar en goed en kan die prijs wel kloppen?
    Panasonic dmc fz28

ik heb een 128Mb sd-kaart van Tohiba, en mijn Z1 kan er vlotjes 640x480 aan 30fps beeldjes op wegschrijven... snel is ie dus zeker. De mijne heb ik 2 maanden geleden bij sdcard gekocht aan 53 euro. Ik denk dat de zend/portokosten bij aankoop in Duitsland het prijsvoordeel tov een aankoop in Belgie wel zullen tenietdoen, of niet?
    zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

Comment

ben gisteren nog in mediamarkt geweest in antwerpen en daar stond de 256mb nog voor 127 euro
      dus der zit toch een serieus prijsverschil in
      ik denk dat ik max 10 euro verzendkosten zal betalen , dus dan nog zal het 37 euro goedkoper zijn
      Panasonic dmc fz28

Comment

Originally posted by skank
        ben gisteren nog in mediamarkt geweest in antwerpen en daar stond de 256mb nog voor 127 euro
        ik denk dat ik max 10 euro verzendkosten zal betalen , dus dan nog zal het 37 euro goedkoper zijn
        kijk anders eens op de site van ..... daar staan ze voor 80,- Euro rond.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by Otto Knap
          kijk anders eens op de site van ........ daar staan ze voor 80,- Euro rond.

ok bedankt ik zal er 1tje kopen en dan ergens 1tje lenen
          Panasonic dmc fz28

Comment

Originally posted by Otto Knap
            kijk anders eens op de site van ........ daar staan ze voor 80,- Euro rond.

Hahaha ... !

Comment

En dit staat in de sticky topic van dit forum :

Verwijzingen naar webshops en winkels kunnen wel degelijk, maar dit mag dan niet uw persoonlijke webshop of winkel zijn. waarom; wel omdat men dan niet meer neutraal is en dit dan als commercieel/reclame gezien wordt wat dan weer niet kan.
              Mark (300D)

Comment

Originally posted by Cyrox
                En dit staat in de sticky topic van dit forum :

Verwijzingen naar webshops en winkels kunnen wel degelijk, maar dit mag dan niet uw persoonlijke webshop of winkel zijn. waarom; wel omdat men dan niet meer neutraal is en dit dan als commercieel/reclame gezien wordt wat dan weer niet kan.
                Hallo sorry, niet gezien dat die ook al naar onze sites gekoppeld is.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Hallo sorry, niet gezien dat die ook al naar onze sites gekoppeld is.
                  LOL !

Je zet tegen de richtlijnen in het adres van je webshop in een post...maar je wist niet dat die naar je site leidt...kan je echt geen beter excuusje vinden
                  Mark (300D)

Comment

Hallo Cyrox,

We kunnen dit enkel maar beamen ...
                    We hebben de link dan ook verwijderd.

De BD-crew

Originally posted by Cyrox
                    [br
                    LOL !

Je zet tegen de richtlijnen in het adres van je webshop in een post...maar je wist niet dat die naar je site leidt...kan je echt geen beter excuusje vinden

Comment

Working...
                    X