Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zie bij topfoto net dat de toshiba 256 mb voor 79.9 euro staat
das wel erg goedkoop !!
is dit merk wel betrouwbaar en goed en kan die prijs wel kloppen?
ik heb een 128Mb sd-kaart van Tohiba, en mijn Z1 kan er vlotjes 640x480 aan 30fps beeldjes op wegschrijven... snel is ie dus zeker. De mijne heb ik 2 maanden geleden bij sdcard gekocht aan 53 euro. Ik denk dat de zend/portokosten bij aankoop in Duitsland het prijsvoordeel tov een aankoop in Belgie wel zullen tenietdoen, of niet?
ben gisteren nog in mediamarkt geweest in antwerpen en daar stond de 256mb nog voor 127 euro
dus der zit toch een serieus prijsverschil in
ik denk dat ik max 10 euro verzendkosten zal betalen , dus dan nog zal het 37 euro goedkoper zijn
Originally posted by skank
ben gisteren nog in mediamarkt geweest in antwerpen en daar stond de 256mb nog voor 127 euro
ik denk dat ik max 10 euro verzendkosten zal betalen , dus dan nog zal het 37 euro goedkoper zijn
kijk anders eens op de site van ..... daar staan ze voor 80,- Euro rond.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
kijk anders eens op de site van ........ daar staan ze voor 80,- Euro rond.
ok bedankt ik zal er 1tje kopen en dan ergens 1tje lenen
kijk anders eens op de site van ........ daar staan ze voor 80,- Euro rond.
Verwijzingen naar webshops en winkels kunnen wel degelijk, maar dit mag dan niet uw persoonlijke webshop of winkel zijn. waarom; wel omdat men dan niet meer neutraal is en dit dan als commercieel/reclame gezien wordt wat dan weer niet kan.
Originally posted by Cyrox
En dit staat in de sticky topic van dit forum :
Verwijzingen naar webshops en winkels kunnen wel degelijk, maar dit mag dan niet uw persoonlijke webshop of winkel zijn. waarom; wel omdat men dan niet meer neutraal is en dit dan als commercieel/reclame gezien wordt wat dan weer niet kan.
Hallo sorry, niet gezien dat die ook al naar onze sites gekoppeld is.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Hallo sorry, niet gezien dat die ook al naar onze sites gekoppeld is.
LOL !
Je zet tegen de richtlijnen in het adres van je webshop in een post...maar je wist niet dat die naar je site leidt...kan je echt geen beter excuusje vinden
We kunnen dit enkel maar beamen ...
We hebben de link dan ook verwijderd.
De BD-crew
Originally posted by Cyrox
[br
LOL !
Je zet tegen de richtlijnen in het adres van je webshop in een post...maar je wist niet dat die naar je site leidt...kan je echt geen beter excuusje vinden
Comment