Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thanks guys !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thanks guys !

Hallo allemaal,

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijk digitaal toestel toen ik quasi per ongeluk op Belgium Digital terecht kwam.

Zonder zelf vragen te moeten stellen kwam ik door hier en daar rond te neuzen in jullie forum het een en het ander te weten over prijzen, voor- en nadelen van bepaalde types en merken en dies meer...

Uiteindelijk viel mijn keuze op de Canon A80 en zou ik deze vorige zaterdag gaan kopen in Düren bij de jullie welbekende fotozaak. Maarrr....Probleempje.... Want toen ik daar aankwam, bleken de twee laatste aldaar aanwezige A80's gereserveerd via mail (een van jullie ???). Pech ? Eigenlijk niet, want te ongeduldig om te wachten op een nieuwe levering verliet ik een tijdje later de winkel met een splinternieuwe Canon S50 (eigenlijk niet veel duurder (ca 50 €) dan de A80 als je nog niet in bezit bent van een lader en goede oplaadbare AA's en deze nog dient bij te kopen....).

Na een paar dagen raak ik steeds meer onder de indruk van de mogelijkheden, al moet ik toegeven dat mijn duits net niet goed genoeg is om de handleiding ten volle te begrijpen, dus als iemand een goede tip heeft, altijd welkom !

Dus nogmaals, thanks guys, jullie forum heeft me geweldig geholpen; ik denk een perfect toestel naar mijn maat gevonden te hebben en ik hoop er in de toekomst nog veel gebruik van te kunnen maken.

Ciao
    Canon Powershot S50 en hopelijk voor lang !

welkom gommeke en oppassen met met deze tool in PS (nickname)
    Wees gewaarschuwd, dit forum werkt verslavend!
    Ivm met de handleiding, al geprobeerd met de search-functie, hier op het forum, maar ook op Google?
    Alvast veel succes met de aanwinst en binnenkort hopen we jouw eerste foto te zien!
    Lijn
    lijn
    canon eos 350d

Comment

Wel gommeke,

ge moet niet lang zoeken, deze vriendelijke meneer heeft de handleiding te downloaden gezet: http://www.stin.be/
      't is wel de S45, maar d'r is functioneel weinig verschil.. die details haal je wel uit het Duitse boekje
      Of je past je naam er op toe en overschrijft de verschillen

Snoes,
      Canon S50

Comment

Je kan ook steeds de nederlandse versie van de handl. / software bestellen bij Canon. Ik denk dat het een 25 euro kost...
        Veel plezier met je nieuwe aanwinst
        Canon met glas...

Comment

Hallo Gommeke welkom op dit forum,

Je hebt een hele goede keus gemaakt, en je zult vele mooie foto's gaan maken, wel even posten hier natuurlijk dan kunnen we even meekijken.

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Welkom.

ook ik kovcht me na lang twifelen 14 dagen geleden een S50.
            En iedere dag opnieuw leer ik bij.

ik vind het eveneens een fantastich toestel met enorm veel mogelijkheden.

Ik wens je minstens evenveel veel plezier ermee;

Peter
            Peter D.

Canon AE1 in de kast...
            Canon S50 sedert 2004
            Nu mijn Nikon D50 en nog veel te leren ....
            http://peter312.fotopic.net

Comment

Die S50 is echt een prachtding hoor... daar ga je geen spijt van krijgen.
              Ikzelf heb de voorloper een S45 , is ongeveer 'tzelfde meer met 4 megapixcels. en ik ben 100% tevreden.

en als je duits niet zo goed is... Je kan bij Canon, België of Nederland een Nederlandse handleiding vragen.

Comment

Wlekom Gommeke.

Comment

Working...
                X