Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

Ik heb ook geïnformeerd naar de A55. Eerst was hij uitverkocht, maar een dag later had hij er blijkbaar wel een... Alsof er net dan wéér een fotozaak failliet is gegaan.

Hij verkoopt bovendien heel wat toestellen die slechts enkele weken oud zijn (A33/55, NEX...) Raar dat winkels die failliet dreigen te gaan zo'n camera's nog massaal gaan bestellen. Dan zou je eerder verwachten dat ze nog een hoop iets oudere nikons en canons hebben liggen.

En hij geeft idd geen garantie, dus heb hem maar laten schieten.

Comment

dat zei hij ook tegen mij,eerst had hij er 1 en toen 2 en toen 5minuten nadien was het er terug 1, volgens mij moeten die zo vlug mogelijk weg

Comment

het maakt me meer en meer benieuwd welke handel dit dan eigenlijk is,
        denk eigenlijk ook wel dat de verkoper gewoon een werknemer is van ... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fleet Bekijk bericht
          ik weet nog steeds niet wat te doen ,hij verkoopt de a 33 met lens 1855 voor 460 euro
          bij vandenborre kost dit 750 euro , toch een zeer groot verschil.
          460 is erg goedkoop -te goedkoop!-; 750 is dan weer duur;
          voor ongeveer 620 euro kun je hem vinden in serieuze Nederlandse (web)winkels
          Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fleet Bekijk bericht
            het maakt me meer en meer benieuwd welke handel dit dan eigenlijk is,
            denk eigenlijk ook wel dat de verkoper gewoon een werknemer is van ... ?
            een ontevreden werknemer van een grote keten of verdeler die zijn laatste dagen aan het slijten is
            Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

maar hij kon wel geen extra lenzen krijgen!
              het is idd iets heel raar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jutte Bekijk bericht
                maar hij kon wel geen extra lenzen krijgen!
                bij een grote keten worden die amper verkocht en liggen ze dus niet voor het grijpen

Comment

euhm.....van dezelfde TS

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Ik snap het probleem niet, als ge hier serieus goedkoop een camera kunt kopen en als hij die ook nog brengt, desnoods spreekt ge ergesn neutraal op een parking af is toch alles in orde?

Die garantie is vervelend, maar wel het proberen waard; en wie geeft er ene moer om waar dat toestel vandaan komt. Zolang je hem maar ontvangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Dat denk ik ook, ik zag nog een paar verdachte zaken in de draadjes zoals pas aangemelde gebruikers die net die post als eerste vinden en beantwoorden
                      en dat allemaal in nog geen 10 dagen !

Als je het mij vraagd is die ilegale verkoper hier gewoon reklaam aan het maken.
                      Ik denk dat het goed is van eens de overheid in te lichten.
                      Tzal rap gedaan zijn denk ik.

En voor de mensen die nog twijfels hebben.
                      Je bent medeverantwoordelijk bij aankoop van gestolen goederen!
                      De dienst belastingen kunnen aan jou deur komen kloppen voor de btw die de verkoper niet afdraagd!
                      Je hebt totaal geen garantie!
                      Je hebt totaal geen service!

Comment

Ik word ook steeds nieuwsgieriger. Wat die Brenda allemaal schrijft in het andere draadje komt me wel heeeeeel bekend voor. Dat zijn dezelfde argumenten die C. gebruikte toen hij me mailde i.v.m garantie. Als hij z'n handeltje zo overdreven blijft promoten loopt hij vroeg of laat vanzelf tegen de lamp.

Comment

zou wel eens kunnen!
                          in ieder geval ik heb de knoop doorgehakt en heb'm besteld bij cameranu.nl dan slaap ik geruster.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            Dat denk ik ook, ik zag nog een paar verdachte zaken in de draadjes zoals pas aangemelde gebruikers die net die post als eerste vinden en beantwoorden
                            en dat allemaal in nog geen 10 dagen !

Als je het mij vraagd is die ilegale verkoper hier gewoon reklaam aan het maken.
                            Ik denk dat het goed is van eens de overheid in te lichten.
                            Tzal rap gedaan zijn denk ik.

En voor de mensen die nog twijfels hebben.
                            Je bent medeverantwoordelijk bij aankoop van gestolen goederen!
                            De dienst belastingen kunnen aan jou deur komen kloppen voor de btw die de verkoper niet afdraagd!
                            Je hebt totaal geen garantie!
                            Je hebt totaal geen service!

ik ben hier ook inderdaad nieuw maar heb hier wel niks mee te maken zoals je een beetje toch aanduid!
                            ik ben hier terecht gekomen door op zoek te gaan naar info ,reviews en dergelijke voor dit toestel , niet meer niet minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                              Ik snap het probleem niet, als ge hier serieus goedkoop een camera kunt kopen en als hij die ook nog brengt, desnoods spreekt ge ergesn neutraal op een parking af is toch alles in orde?

Die garantie is vervelend, maar wel het proberen waard; en wie geeft er ene moer om waar dat toestel vandaan komt. Zolang je hem maar ontvangt.
                              Het probleem...

Hoe meer er gestolen wordt, hoe hoger de prijs zal zijn voor zij die geen gestolen spullen kopen.

En puur principieel, wat mij betreft: ik werk niet samen met oplichters, anders ben ik niet beter dan zij.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Aan eenieder die ook maar overweegt bij mensen te kopen als Chritophe, die duidelijk in een vrouwelijke tweestrijd zit ;

De belastingsdienst en de BTW en het gerecht gaat uit van gezond verstand en kennis van de wetten, dus indien jullie een deal sluiten met een oplichter, zijn jullie wettelijk gezien ook strafbaar.
                                Wir haben es nicht gewust ... dat pikken de belastingen niet, je bent een staatsburger en je moet dus je plichten kennen.
                                Aan de forumleiding, simpel, telefoonnummer van Christophe waarmee hij op kapaaza adverteert doorgeven aan de politie, plus de IP-gegevens waarmee hij hier de mensen oplicht (of Sony oplicht, maakt al niet uit wie hij oplicht).
                                Het is, als eerlijke burgers onze plicht dit te melden, en deze duistere zaakjes steeds te melden en er ons met alle macht tegen te verzetten. Door deze praktijken betalen wij, de brave burgers veel te veel voor onze artikelen die we wettelijk en via een normaal distributiekanaal kopen.
                                Die handeltjes opruimen, opgeruimd staat netjes, en wij zullen wel de prijs betalen die de winkels vragen, met garantie, met service en met een goed gevoel dat je niet meedoet aan die oplichterij en die onwettige praktijken.

De forumleiding kan nu melden dat ze niet alle topics kunnen scannen op deze zaken, en dat klopt, maar als het overduidelijk blijkt, zouden ze gewoon moeten actie ondernemen (wat ze waarschijnlijk ook doen)
                                Misschien ergens een openlijke verklaring dat de gegevens van oplichters overgedragen worden naar de politiediensten en dit ook daadwerkelijk doen, heeft volgens mij niets met verklikken te maken, maar zou alleen maar dit forum doen stijgen in mijn achting. Het zou me trouwens verbazen moest het niet ergens in de forumregels vermeld staan.

Als je dat verder analyseert is die C. gewoon een jong gastje, geeneens de Nederlandse taal machtig is, laat staan dat hij een dealer zou zijn van Sony, dealen, ja, Sony, ja, maar tesamen, neen.

Dus een oproep aan allen, poot hier zijn emailadres neer, ik poot hier het telefoonnummer neer waarmee hij op Kapaza adverteert, en de forumleiding doet de rest? Alles bundelen en de internetpolitie inlichten?
                                Christophe: 0496 43 81 50

toevoeging: indien je de deals beter analyseert, betaal je niet veel minder dan in een winkel, ik verklaar me nader. Trek 21 percent van de winkelprijs af, en je zit ongeveer aan C's prijs, en aangezien hij geen BTW nummer heeft...... en geen BTW kan aanrekenen, is hij niet alleen een oplichter, maar nog een dure ook ...
                                Last edited by kspits; 19 november 2010, 08:39. Reden: toevoeging prijs Christophe

Comment

Working...
                                X