Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

    Hay, misschien zou dit jullie kunnen interesseren:
    Nadat ik zelf een TX9 heb gekocht van iemand op Kapaza, heb ik mijn broer ook naar deze verkoper verwezen. Mijn broer is een echte liefhebber van de Alpha series, en was op zoek naar een A33
    Nu heeft mijn broer dit toestel gekocht voor 460€ ! Mooi, niet?
    Het is niet mijn gewoonte om goeie contacten zomaar te grabbel te gooien op het internet. Maar, ik vind, met alle junk die je vindt op kapaza en op andere sites, mag het toch wel eens geweten zijn waar je de echte goeie deals kunt doen.
    Daarom deel ik dit nu met jullie.
    Je kan deze aanbieding vinden op kapaza via deze link



    X Brenda

  • #2
    Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

    Ruikt naar reklame LOL.
    Trouwens de A33 is niet zo goed toestel, de A55 is dik beterkoop denk ik toch.

    Comment


    • #3
      Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

      Ja, de A55 heeft hij ook.
      Ik moet minder reclame maken voor anderen
      Daarom, ik ga het hierbij laten, want ik heb hier toch niets aan
      Ik dacht gewoon iets goed te doen voor de mensen hier.
      Maar bon, ik begrijp dat niet iedereen dit even zeer apprecieert.
      Alvast een leuke avond gewenst aan iedereen

      X Brenda

      Comment


      • #4
        Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Trouwens de A33 is niet zo goed toestel, de A55 is dik beterkoop denk ik toch.
        Zou ik nu niet meteen zeggen . De sensor is de gekende 14,2 MP CMOS Exmor uit de A550/A560 en de NEX-3/5...en is erg goed op hoge ISO .

        Dat gezegd zijnde, zou ik ook eerder naar een A55 grijpen dan naar een A33 .
        Last edited by JorisVdB; 18 november 2010, 14:02.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVDB
          De sensor is de gekende 14,2 MP CMOS Exmor uit de A550/A560 en de NEX-3/5...en is erg goed op hoge ISO
          Inderdaad, is ook dezelfde als in de A450, en is beter in ruis dan de A700 !! Redelijk zelf...

          Graag ter info!
          Last edited by LesC; 14 november 2010, 16:47. Reden: Quote verbeterd

          Comment


          • #6
            Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

            Klopt, die was ik vergeten ...hoor je weinig van, alhoewel 't een prima camera is .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #7
              Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

              hallo

              heb je nog geen problemen gehad met het toestel dat je hebt gekocht?
              ik heb ook interesse om een toestel bij deze verkoper te kopen maar heb een beetje schrik , het lijkt me te mooi om waar te zijn.
              of is dit onterecht ?

              zouden dit namaak toestellen kunnen zijn ? of is dit niet mogelijk?
              k'weet het zo allemaal niet


              gr

              Comment


              • #8
                Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                Een nieuw toestel koop je toch nie op kapaza e ale.
                De details van kapaza ken ik nie 100% maar voor zover ik weet heb je daar totaal geen enkel recht op garantie of zo.
                Als ik de advertentie zie is het trouwens alleen een body dat em verkoopt en ZONDER GARANTIE!
                Zit een luchtje aan als je het mij vraagd.

                Comment


                • #9
                  Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                  ik heb ook naar die gast gebeld,der is geen garantie op!
                  en as ge uiteindelijk nog een lens wilt bijkopen die bvb nu in een kit zit dan betaal je uiteindelijk 40euro minder!is dat het waard?wat als er iets aan het toestel komt?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                    Het verkopen van nieuwe producten zonder garantie is overigens illegaal / wettelijk onmogelijk.

                    Verkoper is verplicht een aankoopbon te overhandigen (als dit niet kan, dan is de beste man voer voor de belastingdienst).

                    Waarna hij dit doet heb je als gebruiker een redelijke termijn waarvan je mag verwachten dat de camera het blijft doen, deze is twee jaar voor een camera in België...als hij binnen de twee jaar stuk gaat is de eindverkoper verplicht om dit binnen de garantie te herstellen, mits het stuk gaan niet door verkeerd gebruik komt...

                    Daarom...beter iets meer betalen bij iemand die wel gewoon netjes zaken doet...heb je achteraf ook nog een poot om op te staan.

                    @ Fleet: Namaak kom je niet (veel) tegen denk ik. Het maken van de namaak versie zal te duur zijn bij dergelijke apparaten...
                    Mijn objectieven zijn all round...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                      denk je dat het zo simpel is?hij kon geen garantie geven,dat kwam van faillisementen en hij zij dat je da via sony moest aanvragen,spijtig want anders had ik hem daar ook gekocht!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                        Oorspronkelijk geplaatst door jutte Bekijk bericht
                        denk je dat het zo simpel is?hij kon geen garantie geven,dat kwam van faillisementen en hij zij dat je da via sony moest aanvragen,spijtig want anders had ik hem daar ook gekocht!
                        Dan is er een héél dik geurtje aan.
                        Nieuwe toestellen uit een faling? Meestal zijn ze dan aan de invoerder van Sony niet betaald en 'naar buiten gesleept' voordat de curator ze kon in beslag nemen.

                        Als Sony nog vorderingen heeft ten opzichte van die winkel zal Sony trachten de toestellen terug te 'kopen' om net te vermijden dat ze ergens 'grijs' of 'donkerzwart' op de markt gegooid worden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                          bedankt voor de reacties allemaal

                          zijn er nog mensen die via deze verkoper hebben aan gekocht en wat zijn jullie ervaringen aub?

                          ik weet nog steeds niet wat te doen ,hij verkoopt de a 33 met lens 1855 voor 460 euro
                          bij vandenborre kost dit 750 euro , toch een zeer groot verschil.
                          ik dacht eerst dat het namaak zou zijn maar eigenlijk is dit onmogelijk , dan zou het zeeeer goeie moeten zijn

                          wat garantie betreft ... als je er beroep moet op doe is het altijd ****** want meestel is het een straatje zonder einde gelijk van waar het toestel komt , het moet volgens mij van den eerste keer goed zijn , en natuurlijk niet laten vallen of zo want geen enkele garantie zal dit ooit dekken

                          Comment


                          • #14
                            Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                            ik heb er 1 mail naar gestuurd en hij heeft mij al 4 mails gestuurd,heb je het al beslist?moet ik hem komen brengen?sorry maar dat vind ik heel raar!sorry maar in mijn opzicht gezien heb ik dat al dikwijls voor gehad,nieuw toestel kopen en er scheelt iets mee,maar dat zal wel aan mij liggen als ik van u was,as ge hem toch zou kopen probeerd er dan nog iets af te doen,da ge wa reserve hebt als er dan toch iets aan zou zijn,maar die serienummer vertrouw ik ni,pakt nu na 5j is er iets aan wat dan?opsturen en niet meer terugkrijgen!?en wat zei hij tegen u over garantie?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Alpha A33 - gekocht voor 460€ !

                              Ik zou het toch niet zo maar doen.

                              Heb trouwens al eens mijn garantie nodig gehad, en vele met mij.

                              Een nieuw toestel kan je gewoon niet tegen verlies en zonder garantie kopen.
                              Afwel is het zwarte handel, ofwel is het gestolen goed (van de container gevallen zeggen ze dan)
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X