Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concerten en urbex.Welke Nikon?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

    Allez de verzekering opgelicht dus..
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #77
      Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

      ik wil 'm dus nog steeds kopen

      Comment


      • #78
        Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Allez de verzekering opgelicht dus..
        Neeeeeeeeeee zo ben ik niet.Het is 'gepikt' :'(

        Comment


        • #79
          Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

          Als ik een heel klein beetje moeite doe om tussen de regels te lezen en rekening hou met de ' ' dan weet ik genoeg..
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #80
            diesftal vs oplichting

            Oorspronkelijk geplaatst door Geert007 Bekijk bericht
            Neeeeeeeeeee zo ben ik niet.Het is 'gepikt' :'(
            Als ik in uw plaats was zou ik de verzekering maar NIET laten lezen op dit forum, anders ga je je centen niet zien, of moeten terugbetalen.
            Als je al je reacties samenvat en dan ziet dat het toevallig allemaal gestolen is, zou je wel een verdacht kunnen worden van oplichting.

            Indien ik in jouw schoenen stond, en zulke azijnpisser was, die iedereen aanvalt, zou ik maar snel al je reacties laten weghalen, vooraleer er iemand die je tegen zijn benen hebt gezeikt de politie informeert.

            Comment


            • #81
              Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

              kom op mensen dit is toch al duidelijk:

              7.13.7. Voeder nooit de trol!

              Een trol is iemand die provocerende berichten plaatst in een forum om veel schreeuwerige reacties op te roepen. Een trol is gevaarlijk voor forumbezoekers omdat die vaak niet door hebben dat ze met een trol te maken hebben en zich laten meeslepen in een spiraal van negatieve reacties.

              Er zijn drie redenen waarom een trol een bericht plaatst. De eerste is aandacht vragen. De trol is vaak opgegroeid met het besef dat negatieve aandacht ook aandacht is. De tweede reden kan zijn dat hij discussies stuk wil laten lopen of (dit is de derde reden) hij is er op uit moedwillig problemen te veroorzaken.

              Opgelet dus voor mensen die
              - zelden een eigen bericht plaatsen, maar altijd klaarstaan om een ander op een fout te wijzen
              - een forumgebruiker systematisch uitdagen en zijn/haar berichten eindeloos analyseren
              - proberen discussies te kapen door over een totaal ander onderwerp te beginnen, waardoor het topic een hele andere kant opgaat.

              De forumleiding en de moderators kunnen dergelijke berichten meteen afsluiten of verwijderen, en desnoods de betreffende forumgebruiker tijdelijk of definitief bannen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #82
                Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                verdoemme, ik woon nochtans vlakbij die parking !

                Comment


                • #83
                  Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                  verdoemme, ik woon nochtans vlakbij die parking !
                  Mss ben jij het wel dat hem 'gepikt' heeft .

                  Comment


                  • #84
                    Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                    Geloof je het zelf allemaal nog Geert?
                    Mijn objectieven zijn all round...

                    Comment


                    • #85
                      Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                      Waar en wanneer werd je bestolen ?
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #86
                        Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                        Geloof je het zelf allemaal nog Geert?
                        Heu ja ik heb de PV hier bij mij en de aangifte bij de verzekering.
                        En neen ik hoef hier juist NIKS te bewijzen.Mij bewijzen ze ook nooit niets als ik achter bewijzen vraag.

                        Alleziens dit topic mag op slot.De bestelling en de keuzes zijn gemaakt en dit is zeker niet met de medewerking van dit board gebeurd.
                        Last edited by Geert007; 9 november 2010, 14:45.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                          En wat is het pv nr ?

                          ze hebben toch je serie nrs gevraagd, die kun je hier ook kwijt bij gestolen goederen ....
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • #88
                            Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Geert007 Bekijk bericht
                            ...
                            De bestelling en de keuzes zijn gemaakt en dit is zeker niet met de medewerking van dit board gebeurd.
                            De keuze was al gemaakt voor je dit topic gestart had.

                            En wat de medewerking van bd betreft, sommige reacties werk je zelf in de hand he.

                            Soit, veel geluk met je Nikon dan maar..ben benieuwd naar je bevindingen..
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #89
                              Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                              Het is in ieder geval flink materiaal dat gestolen is, gezien het mooie Nikon spul dat er terug gekocht kan worden (snap enkel de 16-85 niet goed naast de 24-70, had een 12-24 beter bij gepast).
                              Mijn objectieven zijn all round...

                              Comment


                              • #90
                                Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

                                Ik heb nachtdienst en ben nochtans zeker dat na bericht 73 er rode tekst van de TS stond met een uitnodiging om naar die parking te gaan vannacht
                                Effe aangepast: uur van posten was 23u50!!!
                                Last edited by Basketfan; 9 november 2010, 14:42.

                                Comment

                                Working...
                                X