Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Den onze zal er wel eerst zijn, maar dan moet véro hem noge eerst onder handen nemen en wat uittesten!
Raf'ken
Eerst is niet belangrijk. Op tijd wel... Ik heb nog een maand de tijd om 'm te gaan halen, anders is 't half december...
Wim
Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Sorry, was er enkele dagen niet...
De 1099 is een fotohandel in Parijs
1199 had ik gezien bij CameraNu.
Tx!! Belangrijke info met al die winkels die tgwoordig laagste prijs garantie geven...
Wim
Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Eerst is niet belangrijk. Op tijd wel... Ik heb nog een maand de tijd om 'm te gaan halen, anders is 't half december...
Wim
Tja, juist …. dat klopt; Wim.
Dat is zoals mensen die het héél ver schoppen in hun leven.
Daarna moeten ze het ‘kweet niet hoe ver gaan terughalen of ze zijn’t kwijt, héhé!
Weet iemand al iets over de K-5 & Remote Assistant.
Hopelijk is in de K-5 wel de nodige RA software voorhanden.
Wishful thinking .... or not?
Nope, niet voorzien. De zgn upgrade die via de firmware hiervoor zou komen, lijkt me intss onwaarschijnlijk. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit hé...
Ja, die is indrukwekkend hé. En ik kan bevestigen dat dit filmpje koosjer is. Ik testte het op Photokina, en 't werkt inderdaad zo snel, zelfs bij relatief weinig licht.
Wim
Nope, niet voorzien. De zgn upgrade die via de firmware hiervoor zou komen, lijkt me intss onwaarschijnlijk. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit hé...
Dat begrijp ik eigenlijk niet zo goed, bij Canon is zoiets een norm en werkt dan ook perfect, zelfs in LV ????
Ja, die is indrukwekkend hé. En ik kan bevestigen dat dit filmpje koosjer is. Ik testte het op Photokina, en 't werkt inderdaad zo snel, zelfs bij relatief weinig licht.
Indrukwekkend als ik dat filmpje zie . Eindelijk nog eens een live view implementatie die deftig werkt ...is dit hetzelfde systeem als bij de Sony camera's met LV - een tweede sensor in de buurt van de zoeker ? Sorry, van Pentax ben ik niet zo op de hoogte ...
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Indrukwekkend als ik dat filmpje zie . Eindelijk nog eens een live view implementatie die deftig werkt ...is dit hetzelfde systeem als bij de Sony camera's met LV - een tweede sensor in de buurt van de zoeker ? Sorry, van Pentax ben ik niet zo op de hoogte ...
Ze gebruiken de SAFOX IX+ (van de grotere broer)
11 point (9 cross type focus point in the center
werkt op/met een "light wavelength sensor"
Comment