Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon d7000

    'k Hoop dat dit een lachertje is.
    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • Re: Nikon d7000

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      ik denk een vergissing:
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

      Comment


      • Re: Nikon d7000

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Zal de prijs van de d7000 worden...

        Iemand de handleiding al gevonden of goede review ?

        Comment


        • Re: Nikon d7000

          Ik ga ook voor de D7000

          Twijfel er alleen nog aan of ik m'n D90 zal houden, want die is toch ook prima..

          Geduld is niet mijn sterkste kant, en het is nog een maand wachten
          Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

          Comment


          • Re: Nikon d7000

            Oorspronkelijk geplaatst door botuur Bekijk bericht
            heb in juni een D300s met 18-200 VRII lens aangeschaft voor 1699€ met 150€ rebate , geeft 1550€ en ben zeer tevreden hierover.

            Ik zie bij art&craft dat vanaf januari 2011 de combinatie D7000- 18-200VRII ook 1699 € gaat kosten.

            Heb de indruk dat het fotomateriaal terug duurder wordt. Nieuwe (?) produkten geven soms aanleiding tot een hogere pricesetting waar de producent beter van wordt.
            Toch niet
            De lanceerprijs van een D300(s) was rond de 1500€ zonder lens ,dus body only.
            Ik verwacht dat de D7000 na een aantal maanden ook wel zal zaken in prijs.
            je mag de lanceerprijs niet gaan vergelijken met een prijs van een toestel dat al even op de markt is.

            Comment


            • Re: Nikon d7000

              Voor diegenen die het interesseert: Volgens T.H. zou de sensor van de D7000 toch Sony zijn in tegenstelling tot de D3100 die een sensor van eigen ontwerp zou bevatten. Reden zou het spreiden van risico zijn.

              Comment


              • Re: Nikon d7000

                de digitutor staat online: klik
                nikon stuff

                Comment


                • Re: Nikon d7000

                  is er nu al echt een vaste dag dat hij uitkomt of blijft het nog wachten?

                  Comment


                  • Re: Nikon d7000

                    ergens gelezen half oktober.
                    reken 1 november en 't zal er nie ver naast zijn
                    nikon stuff

                    Comment


                    • Re: Nikon d7000

                      niet goed voor het geduld
                      had het ff uit mijn hoofd gezet maar de spanning blijft

                      Comment


                      • Re: Nikon d7000

                        Op nikon rumors staan nu voorbeelden van hoge iso waarden van de D7000

                        Ziet er in mijn ogen prima uit
                        Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

                        Comment


                        • Re: Nikon d7000

                          link naar handleiding (via nikonrumors gevonden EN-versie)

                          klikkie
                          nikon stuff

                          Comment


                          • Re: Nikon d7000

                            Heb hem even in m'n handen gehad en dat voelde zeker niet zo slecht aan.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • Re: Nikon d7000

                              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Heb hem even in m'n handen gehad en dat voelde zeker niet zo slecht aan.
                              Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?

                              Comment


                              • Re: Nikon d7000

                                Ik blijf het desondanks spijtig vinden dat Nikon voor wat toch een semiprofessionele camera is, voor SD-kaartjes heeft gekozen. De kleine buffer (11 RAWs) gecombineerd met 6 fps en SD kaartjes, hmm...moest ik nu Nikon hebben of gaan kiezen zou ik toch wel wachten op de D400 of iets dergelijks. Op zich een prachtige camera specificatiesgewijs, maar toch...
                                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                                Comment

                                Working...
                                X