Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3100 + Lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3100 + Lens

    Hoi!

    Heb zonet dit besteld,

    Lens: AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR

    Body: Nikon D3100


    Zat met een budget van +/- 1100 euro en er was veel lof over dit toestel...vragen of ik een goeie keuze gemaakt heb zal wss wel dom zijn...aangezien ik het zelf ga moeten proberen, maar mss dat jullie ervaring mij al kan zeggen of ik een goeie zaak heb gedaan met dit toestel?

    Grtjes,
    Michaël
    Vide Cor Meum

  • #2
    Re: Nikon D3100 + Lens

    Lees hier een keertje:

    Niet slecht
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3100 + Lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Nocturnes Bekijk bericht
      Lens: AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR
      tracht nog een 18-55mm op de kop te tikken... of een 35mm f1.8 lensje...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D3100 + Lens

        Het lijkt me een leuk instappertje, maar er valt eigenlijk nog niet écht iets over te vertellen totdat er een échte review komt, wanneer ze daadwerkelijk zo'n toestel in handen hebben.
        Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D3100 + Lens

          Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
          Het lijkt me een leuk instappertje, maar er valt eigenlijk nog niet écht iets over te vertellen totdat er een échte review komt, wanneer ze daadwerkelijk zo'n toestel in handen hebben.
          Juist.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X