Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

    hoi

    ik was van plan de Canon 550D met 18-135 IS lens te kopen. Nu heb ik al heel veel winkels afgelopen en blijkbaar is hij in heel België uitverkocht of alleen nog met de "verkeerde" lens.

    nu ben ik op zoek naar een andere camera die vergelijkbaar is met de 550D of heel dicht in de buurt komt.

    gr Leen

  • #2
    Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

    Welke lens heb je erbij in gedachten? Da's denk ik ook belangrijk bij alternatieven.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Welke lens heb je erbij in gedachten? Da's denk ik ook belangrijk bij alternatieven.
      18-135 staat toch in de startpost als ik me niet vergis?

      En ik heb van nog mensen gehoord dat ie uitverkocht is, heb de mijne met de 18-135 blijkbaar nog net op tijd gekocht Verder wil ik TS ook zeggen wat ik tegen een vriend van me zei (die ook een wilde kopen, maar toen hij hoorde dat hij uitverkocht was een ander toestel wilde kopen): Op basis van wat heb je in de eerste plaats voor een 550D gekozen? Want als het bv is omwille van goede ligging in je handen, of om een bepaald technisch gegeven van het toestel... Dat beïnvloed namelijk welke opties openblijven voor een ander toestel... Of wacht je niet beter nog even en reserveer er een in je vaste foto winkel? Impulsief een ander toestel kopen is niet steeds de beste oplossing. (tenzij je heel snel een camera nodig hebt natuurlijk)

      Als je echt een nodig hebt misschien eens kijken naar de 500D, niet zo'n extreme verschillen met de 550 lijkt me... Over andere merken ken ik te weinig om advies te kunnen geven.

      Y.

      Comment


      • #4
        Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

        misschien de 50D of je moet de filmfunctie willen anders is de prijs ongeveer gelijk.

        Comment


        • #5
          Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

          Kan je niet gewoon camera en lens apart kopen?
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

            blijkbaar is de 50D met die lens wel als kit op voorraad bij konijnenberg.


            Of ook de 500D.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

              neem eens een kijkje op VERSCHOORE.NL

              ik had mijne daar redelijk snel kheb wel even gebeld
              Canon EOS 5D MK III / 16-35mm L f/2.8 / 28-70mm L f/2.8 / 70-200mm L f/2.8 / 1.4x Extender II

              Comment


              • #8
                Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

                Oorspronkelijk geplaatst door L33N Bekijk bericht
                hoi

                ik was van plan de Canon 550D met 18-135 IS lens te kopen. Nu heb ik al heel veel winkels afgelopen en blijkbaar is hij in heel België uitverkocht of alleen nog met de "verkeerde" lens.

                nu ben ik op zoek naar een andere camera die vergelijkbaar is met de 550D of heel dicht in de buurt komt.

                gr Leen
                Leen, ik zou bij mijn plan blijven en de 550D aanschaffen.
                Momenteel is er veel vraag naar en moeilijk te krijgen dus

                Kijk ook op www.dpreview.com
                Lees de "conclusions", zeker doen (kijk de review van de camera).
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: dslr in de buurt van de 550D of vergelijkbaar

                  vraag eens na bij foto Van Neerven Asten nederland
                  www.fotovanneerven.nl bel hun gerust met de groeten van bernard
                  misschien kunnen zij je verder helpen vraag naar Perry of Dimphie

                  Comment

                  Working...
                  X