Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50D firmware updaten ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 50D firmware updaten ??

Een vraagje betreffende het updaten van de firmwire van camera's.
    Ik heb sedert een tijdje een 50Dd die ik 2de hands kocht en stel nu vast (tijden het checken hoeveel clicks de body werkelijk heeft gemaakt) dat de firmware nog steeds de versie 1.01 is. Ik lees nu op diverse sites dat men nu reeds aan 1.08 zou zitten voor de 50D !
    Is de body updaten naar de nieuwste firmwire zinvol, of misschien zelfs noodzakelijk ?
    Indien je dit doet, moet je op bepaalde zaken letten die eventueel verkeerd kunnen lopen ?
    Dank bij voorbaat voor een reactie.
    Groetjes

Re: Canon 50D firmware updaten ??

Zeker als je nog met de allereerste firmware zit is het zeer zinvol, nadien worden er dikwijls alleen wat taalfouten verbeterd
    Kan je trouwens allemaal nalezen
    Volgeladen accu en vers geformatteerd kaartje en de handleiding volgen, dan kan er niets gebeuren

Comment

eeuh mischien effe of topic ,maar hoe check je hoeveel clicks de 50D heeft

THX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jboy Bekijk bericht
        eeuh mischien effe of topic ,maar hoe check je hoeveel clicks de 50D heeft

THX
        Ik heb hier ergens op het forum gevonden dat er een klein progje bestond dat je kon downloaden. Dat heb ik gedaan, dan koppel je je toestel aan de PC en start het progje op. Hierop lees je dan het aantal effectief genomen clicks van het betreffende toestel.

Heb het teruggevonden :

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
          Zeker als je nog met de allereerste firmware zit is het zeer zinvol, nadien worden er dikwijls alleen wat taalfouten verbeterd
          Kan je trouwens allemaal nalezen
          Volgeladen accu en vers geformatteerd kaartje en de handleiding volgen, dan kan er niets gebeuren
          Bedankt Palombian, ik ga er me eerstdaags eens mee bezighouden.
          Groetjes

Comment

Working...
          X