Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu nog 5DmkII kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nu nog 5DmkII kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door gulbert Bekijk bericht
    De snelheid krijgt "maar" een 79. Maar wat is snelheid hé. Is m.i. alleen belangrijk bij F1 of luchtvaartshows. En wat hier sommige beweren over slechtwerkende AF
    Dat is belangrijk, want in de jaren 60 en 70, toen AF nog niet bestond, waren alle F1 en vliegtuigfoto's mislukt. Zeker weten .

    Dpaul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #17
      Re: Nu nog 5DmkII kopen

      De 5D MKII is de beste FF die Canon tot nu toe heeft uitgebracht. Voor een opvolger dient u nog minimaal twee jaar goed door te sparen.

      De opvolger gaat zeker een kleine 100% meer kosten dan wat u nu op dit moet betalen voor een 5D MK II ( € 1,799,-)

      Straks in december zult u zien dan kost de Canon 5DMK II tussen de € 2000,- tot € 2200,- voor enkel de body.

      Ook bij Canon weten ze onder tussen dat elke 5DMKII body geld opbrengt. Daarnaast worden ze nog steeds mondjesmaat geleverd.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #18
        Re: Nu nog 5DmkII kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        De opvolger gaat zeker een kleine 100% meer kosten dan wat u nu op dit moet betalen voor een 5D MK II ( € 1,799,-)

        Straks in december zult u zien dan kost de Canon 5DMK II tussen de € 2000,- tot € 2200,- voor enkel de body.

        Ook bij Canon weten ze onder tussen dat elke 5DMKII body geld opbrengt. Daarnaast worden ze nog steeds mondjesmaat geleverd.
        Als ik zie wat de (advies)prijzen zijn van versie II lenzen van de 300 en 400mm die Canon nu uitbrengt en de 70-200 die onlangs op de markt is verschenen dan vrees ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben . Ik ben dan ook zeer blij dat ik mijn exemplaar op precies het goede moment heb aangeschaft à 1712,-

        Ook al zou er wel binnen bijv. 6 maanden een upgrade aankomen, dan blijft de mk II nog steeds een topmachine, net zoals de oude originele 5D nu ook nog steeds een geweldig apparaat is. Met dat in het achterhoofd houdende + dat een mk III waarschijnlijk (veel) meer gaat kosten dan de huidige mk II maakt mijns inziens júist nu de aanschaf van de mk II interessant.
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #19
          Re: Nu nog 5DmkII kopen

          Ik heb nog een van de laatste 70-200 mm f2.8 IS USM kunnen kopen voor 1500 euro.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #20
            Re: Nu nog 5DmkII kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
            De 5D MKII is de beste FF die Canon tot nu toe heeft uitgebracht. Voor een opvolger dient u nog minimaal twee jaar goed door te sparen.

            De opvolger gaat zeker een kleine 100% meer kosten dan wat u nu op dit moet betalen voor een 5D MK II ( € 1,799,-)

            Straks in december zult u zien dan kost de Canon 5DMK II tussen de € 2000,- tot € 2200,- voor enkel de body.

            Ook bij Canon weten ze onder tussen dat elke 5DMKII body geld opbrengt. Daarnaast worden ze nog steeds mondjesmaat geleverd.
            U hebt de gave deze verontrustende boodschap als goed nieuws voor te stellen

            Comment


            • #21
              Re: Nu nog 5DmkII kopen

              Koop hem nu, of beter: bestel hem nu, want hij is niet leverbaar en de prijzen gaan inderdaad omhoog.
              Aanpassing: hij schijnt wel leverbaar te zijn.

              Last edited by cuco; 2 september 2010, 15:45.
              https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

              Comment

              Working...
              X