Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 500D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 500D

    hallo iedereen,
    gisteren ben ik eens op ronde geweest in verschillende winkels om wat de prijzen gaan bekijken e.d.
    en vandaag heb ik een reflex camera aangekocht...
    een canon 500D 18-135mm lens.
    nu wil ik heel graag de vakjes van het fotografie onder de knie krijgen.
    waar moet ik daarvoor terecht?

    Mvg,

  • #2
    Re: canon 500D

    je kan beginnen met je handleiding, je kan ook eventueel een cursus volgen of hier op het forum valt ook veel te leren en als laatste en belangerijkste zou ik zeggen trek er op uit en neem veel fotos en experimeteer veel
    Canon. http://www.500px.com/nds

    Comment


    • #3
      Re: canon 500D

      Naar buiten! En foto's nemen! Hier veel lezen ook, opmerkingen en vragen van andere gebruikers volgen bij geposte foto's. Maar ook op http://users.telenet.be/beertjesfoto...ite/index.html en zo vind je hier nog wel wat nuttige links. Lees eerst je handleiding 7 keer en probeer alle functies 's uit. Neem dezelfde foto met verschillende instellingen/ in verschillende modes. Is vooral ondervinding! En maak nu dat je vanachter uwe pc zijt en uwe kodak vast hebt!

      Comment


      • #4
        Re: canon 500D

        bedankt voor de tips
        nu is het al wat te laat om naar buiten te trekken..
        is deze toestel die ik aangekocht heb een degelijk toestoel voor fotografie?

        Comment


        • #5
          Re: canon 500D

          Oorspronkelijk geplaatst door Steffers Bekijk bericht
          bedankt voor de tips
          is deze toestel die ik aangekocht heb een degelijk toestoel voor fotografie?
          Maar natuurlijk.
          Het is zoals men zegt een instapcamera.
          Ik ben begonnen met een Agfaatje en met film.... ik had geen luxe zoals jij nu.
          Denk niet teveel aan... maar doe veel
          Leer het toestel kennen.
          Begin NU met de handleiding te lezen.

          Ahja, maak wat flitsfoto's nu bij jou in huis, proberen maar hee
          Last edited by theokus; 1 september 2010, 20:45.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: canon 500D

            Volgens mij had je beter eerst op het forum deze vraag gesteld ,dan had je op voorhand
            alle voordelen en nadelen gekend ,maar je hebt wel degelijk een goed beginners toestel gekocht .

            Om je toestel te leren kennen is een handleiding een goede leidraad en anders heb je hier op het forum veel leesvoer over de meeste toestellen of je gaat naar buiten en je probeerd alles wat je toestel aan toeters en bellen heeft .

            Groetjes

            Ardesign


            Oorspronkelijk geplaatst door Steffers Bekijk bericht
            bedankt voor de tips
            nu is het al wat te laat om naar buiten te trekken..
            is deze toestel die ik aangekocht heb een degelijk toestoel voor fotografie?
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: canon 500D

              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


              Zoeken op snapfactory, en zijn tutorials bekijken, schat aan informatie.

              Comment

              Working...
              X