Re: pentax k7 nieuw
De snelheid van een burst zal op het hoogste blijven tot de buffer vol is, en daarna kunnen nieuwe foto's worden gemaakt aan het (tragere) tempo waarin de foto's van de buffer op de kaart worden geschreven. En bij dat laatste speelt inderdaad de snelheid van de kaart een rol.
Hmm... Ik weet eerlijk gezegd niet of zo'n gorillapod stevig genoeg is om een DSLR te dragen. Met de goedkope (en lichte) objectieven zal 't allicht geen probleem zijn, maar van zodra je wat beter (en zwaarder) glas gaat kopen, lijkt deze oplossing me wat tekort te zullen schieten.
Persoonlijk gebruik ik een zelfgemaakte "bean bag" gemaakt van een stuk van een oude jeans die toegestikt is en gevuld met rijstkorrels. Ik baseerde deze op het ontwerp van de Cam-Pod.
Persoonlijk zou ik er eentje van Pentax nemen, maar je kan ook bij Metz terecht. Ik heb zelf twee exemplaren van Pentax's beste flits, de AF540FGZ. Ik kan je die erg aanbevelen, maar goedkoop is die verre van...
Oorspronkelijk geplaatst door kshot
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Persoonlijk gebruik ik een zelfgemaakte "bean bag" gemaakt van een stuk van een oude jeans die toegestikt is en gevuld met rijstkorrels. Ik baseerde deze op het ontwerp van de Cam-Pod.
Bekijk bericht
Comment