hallo allemaal,
heb sinds een week de pentax k7 en na wat oefenen viel er een paar dingetjes op
als ik video of snelopnames heb gemaakt duurt het best lang (zandlopertje) voordat ze bewerkt en kijkbaar zijn en bij snelopnames is er dan 1 of 2 fotos niet te bekijken (zwart beeld) de eerste keer was ik wat aan instellingen aan t kijken en liep hij vast en hoorde de motor alsmaar draaine heb m dan uitmoeten zetten met batterij eruit,
dag 1 was ik instellingen aan het doen en voerde de lensschoonmaak in en er was al 1 stofje ???wat weg was na schoonmaakprogramma de lens was er in de winkel al opgezet ?
ik hoor de camera ook als ik van stand(bijv. video naar foto) verander is dit normaal ?
we gaan binnenkort op reis en zou graag willen weten of de camera in orde is
ook wat beginnertips zijn van harte welkom
ben nog een leek met deze camera en weet er nix van af
vind het boekje ook niet erg informatief
met vriendelijke groeten
heb sinds een week de pentax k7 en na wat oefenen viel er een paar dingetjes op
als ik video of snelopnames heb gemaakt duurt het best lang (zandlopertje) voordat ze bewerkt en kijkbaar zijn en bij snelopnames is er dan 1 of 2 fotos niet te bekijken (zwart beeld) de eerste keer was ik wat aan instellingen aan t kijken en liep hij vast en hoorde de motor alsmaar draaine heb m dan uitmoeten zetten met batterij eruit,
dag 1 was ik instellingen aan het doen en voerde de lensschoonmaak in en er was al 1 stofje ???wat weg was na schoonmaakprogramma de lens was er in de winkel al opgezet ?
ik hoor de camera ook als ik van stand(bijv. video naar foto) verander is dit normaal ?
we gaan binnenkort op reis en zou graag willen weten of de camera in orde is
ook wat beginnertips zijn van harte welkom
ben nog een leek met deze camera en weet er nix van af
vind het boekje ook niet erg informatief
met vriendelijke groeten
Comment