Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke bridge camera op komst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leuke bridge camera op komst

Doet me denken aan mijn eerste olympus 100RS
    Als de beeldkwaliteit meevalt, zou dit wel eens een knaller kunnen worden, de ideale "zoo-camera"? 600mm is in ieder geval niet niks.

Re: Leuke bridge camera op komst

't kan nog langer..

D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
      Die heb ik ondertussen al een maand of 2 in mijn bezit . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Heb je al een iphone? ;-)

Comment

1920x1080 60i Full HD Movie Recording in the AVCHD format

Comment

Dan heb je die nieuwe van Canon die binnenkort gelanceerd wordt nog niet gezien die slaat werkelijk alles
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Heb je al een iphone? ;-)
              Nope

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
              Dan heb je die nieuwe van Canon die binnenkort gelanceerd wordt nog niet gezien die slaat werkelijk alles
              En welke mag dat dan wel zijn Peter?
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Deze misschien?
                Grappig ding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                  de rest ligt ook niet te slapen zenne

Comment

Nope

En welke mag dat dan wel zijn Peter?

Bezoek de Canon stand van world of imaging op 21.9. - 26.9.2010 in Keulen
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Doet me denken aan mijn eerste olympus 100RS
                      Als de beeldkwaliteit meevalt, zou dit wel eens een knaller kunnen worden, de ideale "zoo-camera"? 600mm is in ieder geval niet niks.

http://www.dpreview.com/news/1007/10...icdmcfz100.asp
                      Lijkt me een interessante bridge. Als de kwaliteit een verlengstuk is van de FZ-38, wordt dit weer een topper binnen het segment.
                      Maar de samples die ik tot nu toe gezien heb stellen me zwaar teleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin Bekijk bericht
                        Lijkt me een interessante bridge. Als de kwaliteit een verlengstuk is van de FZ-38, wordt dit weer een topper binnen het segment.
                        Maar de samples die ik tot nu toe gezien heb stellen me zwaar teleur
                        'k Had een paar dagen geleden al een draadje hierover gestart maar zonder succes
                        Ben benieuwd welke samples jij hebt gezien en waar ik ze kan terugvinden. De FZ-38 is idd een topper in dit segment en aan de hand van de specs van de nieuwkomer verwacht ik niet dat de jongens van Panasonic het met minder zullen willen doen. Op dpeview spreken ze van een lancering eind augustus. Iemand al ander nieuws hierover opgevangen ?

Tjerri

Comment

En wat zijn je ervaringen ermee? Heb al jaren een FZ18 waar ik zeer content over ben.
                          Loop al een paar weken met het idee om een spiegelreflex te kopen met een zoomlens
                          18-200. Of blijf ik bij een bridgetoestel van Panasonic?

Groeten,
                          wistofus
                          Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                          iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                          Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
                            een haardroger met scherm ingebouwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                              'k Had een paar dagen geleden al een draadje hierover gestart maar zonder succes
                              Ben benieuwd welke samples jij hebt gezien en waar ik ze kan terugvinden. De FZ-38 is idd een topper in dit segment en aan de hand van de specs van de nieuwkomer verwacht ik niet dat de jongens van Panasonic het met minder zullen willen doen.
                              Tjerri
                              Wel, in datzelfde artikel van dpreview staan vanboven 2 samples: bekijk ze eens op ware grootte. Ik vind ze niet scherp.

en hier:
                              LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Maar misschien is het uiteindelijke productiemodel veel beter?

Comment

Working...
                              X