Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S5 Pro => Nikon D300s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuji S5 Pro => Nikon D300s

Mensen,

ik wil graag de overstap maken naar de D300s, komende van een Fuji S5 pro.
    Graag jullie idee/ervaringen. Is het de overstap waard, want de Nikon kost nog wel even wat! En wat is de Fuji waard? 2 jaar geleden aangeschaft voor ruim 1400 euro...

Re: Fuji S5 Pro => Nikon D300s

Wat zijn jouwn redenen om over te stappen naar een D300's/ De Fuji S5 worden op dit moment verkocht voor om en nabij de € 500,00. Zelf gebruik ik de S5 nog altijd naar tevredenheid en kom er nog atlijd goed mee uit de voeten. Maar moet ook zeggen dat ik stiekem ook wel eens naar een D300 of D2x kijk.

Comment

Da's wel veel geld, ik betaalde 2 jaar geleden voor een gloednieuwe 650 euro...
      Was toen bij Jessops. Later nog goedkoper geworden maar slecht op voorraad.
      Nu gaan ze tussen de 550 en 700 euro tweedehands.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Ik kijk er naar omdat de snlehied me toch iets tegenvalt. Laatst de Gunball 3000 ofzo, en ja dat gaat dus echt te snel voor mijn camera.

Dus ik denk dat het niet aan de camera ligt, maar meer aan mijn wensenpakketje!

Zal eens kijken of ik er iemand voor vind, 550 is wel laag maar ja als dat de waarde is, is het niet anders!

Comment

Snelheid is inderdaad niet het sterkste punt van de Fuji S5, daar is een D300 of D700 veel beter in. Je kunt ook overwegen een 2e hands D300 aan te schaffen, deze worden rond de 800 euro verkocht.

Comment

Working...
          X