Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke bridge camera op komst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leuke bridge camera op komst

Ik vind het nog altijd spijtig dat Panasonic van zijn zoomring is afgestapt na de FZ30/FZ50. Voor deze zoom-ranges volgens mij nog altijd de beste manier om snel en accuraat te zoomen.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
      Ik vind het nog altijd spijtig dat Panasonic van zijn zoomring is afgestapt na de FZ30/FZ50. Voor deze zoom-ranges volgens mij nog altijd de beste manier om snel en accuraat te zoomen.
      Een manuele zoom is inderdaad veel handiger dan een motortje dat nooit op de juiste plaats wil stoppen. Ik vraag mij ook af waarom ze bij zo'n camera niet gewoon een zoomring op de lens zetten.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wistofus Bekijk bericht
        En wat zijn je ervaringen ermee? Heb al jaren een FZ18 waar ik zeer content over ben.
        Loop al een paar weken met het idee om een spiegelreflex te kopen met een zoomlens
        18-200. Of blijf ik bij een bridgetoestel van Panasonic?

Groeten,
        wistofus
        Ik ben heel tevreden over die Fuji HS10 maar er gaat niets boven en DSLR.

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
        Absoluut waar, 't is één van die zaken die voor mij primeert.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Die heb ik ondertussen al een maand of 2 in mijn bezit . . .
          En wat presteert ze tussen 200 en 1600 ISO?

Djienbe

Comment

Op 100% en met je neus op veertig centimeter van de monitor, bar slecht.

Daar is die camera dan ook niet voor gemaakt.

Comment

ok en ik zeg nu maar wat, wat bvb met foto's van vuurwerk aan 1600 ISO?

Djienbe

Comment

Working...
              X