Ik ben voor mijn schoonmoeder op zoek naar een compactcamera die voldoet aan volgende eisen:
-groot scherm
-zeer gebruiksvriendelijk (ook voor zij die er niets van kennen)
-goede kwaliteit
en het budget ligt rond de €300
persoonlijk had ik de volgende twee in gedachten:
Sony cybershot dcs tx7
en
Canon ixus 210
aangezien ikzelf een canon gebruiker ben gaat mijn voorkeur uit naar de canon. Waar ik nu mee zit is dat ik er geen enkel gedacht van heb hoe gebruiksvriendelijk die toestelletjes zijn, zijn ze echt point en shoot of komt er meer (en moeilijker) instelwerk bij te kijken en hoe goed functioneert zo'n touchscreen?
Vandaar mijn vraag: zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? En is er misschien een type dat ik over het hoofd zie en dat dé últieme compactcamera voor mensen die gewoon willen trekken is?
mvg
Laurens
-groot scherm
-zeer gebruiksvriendelijk (ook voor zij die er niets van kennen)
-goede kwaliteit
en het budget ligt rond de €300
persoonlijk had ik de volgende twee in gedachten:
Sony cybershot dcs tx7
en
Canon ixus 210
aangezien ikzelf een canon gebruiker ben gaat mijn voorkeur uit naar de canon. Waar ik nu mee zit is dat ik er geen enkel gedacht van heb hoe gebruiksvriendelijk die toestelletjes zijn, zijn ze echt point en shoot of komt er meer (en moeilijker) instelwerk bij te kijken en hoe goed functioneert zo'n touchscreen?
Vandaar mijn vraag: zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? En is er misschien een type dat ik over het hoofd zie en dat dé últieme compactcamera voor mensen die gewoon willen trekken is?
mvg
Laurens
Comment