Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon denkt meer camera's te verkopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon denkt meer camera's te verkopen

Beste Otto
    Bedoel je de 100mm macro, de 100-400, de 50mm f1.8, of de 70-200f 4, want die heb ik jammer genoeg ook in mijn bezit, allen uiteraard van canon, en jammer genoeg, niet omdat het slechte lenzen zijn, nee hoor stuk voor stuk pracht exemplaren, maar omdat ze allen max 2 jaar oud zijn, en ik om zo te zeggen vastzit aan een fabrikant die het niet (meer) zo nauw neemt met de betrouwbaarheid, en erger , met de opvolging van hun fabrieksfouten.
    Dus mijn beste Otto, geen rommel ? , van Sima, als het dit is wat jij, als onderlegd en gerepecteerd verkoper, bedoelde.
    Imac en Canon... de max

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
      Wat dacht je van hier in huis 2x 40 D en een 40D bij de buur, elk error 99.(en kijk maar even op het net,ietsje verder dan petit belgiek)
      En ja, er zijn ook tevreden fans van canon, ik al meer dan 40 jaar, en meerder camera's, maar , niet meer sedert de 40..
      En , daar staat canon dan niet achter op het op te lossen, maar maakt er zelf een + winstgevend zaakje van !.
      Met alle respect voor u.
      Ok, dat begrijp ik, maar ik heb zelf twee 40D's zo goed als versleten ... zonder ook maar één enkel probleem, en ik kan je vertellen dat die héél veel clicks gemaakt hebben hoor, maar altijd voorzichtig behandeld, ze zagen er beide nog als nieuw uit trouwens, altijd afgezet voor ik een lens verving (alhoewel iedereen zegt dat je dit 'live' mag doen) en net zoals jij enkel met Canon lenzen ... natuurlijk

Het blijft een kwestie van geluk hebben vrees ik ... en als ik je verhaal zo hoor heb jij echt wel pech gehad hoor, sorry ... het is net zoals bij auto's, je hebt mensen die enorm blij zijn met hun Renault, maar mijn vorige wagen was een Espace ... en niets dan miserie mee gehad, en ook verschillende collega's op het werk met een Scenic, Laguna of Espace ... sommigen 200K zonder problemen, anderen net zoals ik per maand een week in de garage

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Tja, dat is het nu net, ik, en vele anderen zijn de klos, en jij met uw auto.
        Het zal nu eenmaal zo zijn, maar mijn vertrouwen in canon is sterk gedaald, en dat is nog zacht uitgedrukt.
        Ietsje goodwill van deze fabrikant zou ook wel op zijn plaats zijn.
        Ben zoals al aangehaald altijd uiterst tevreden geweest van mijn toestellen, de AE1 heeft het zelf 18 jaar uitgehouden, analoog uiteraard, en ongeveer een 20,000 dia's (wat toen al veel was)zijn de sluiter gepasseerd.
        En nu die drie, hier in twee huizen, (die hij trouwens kocht door mijn 'blazen'),elk net meer dan 2 jaar, en een verschil van enkele maanden in panne.
        Nu, ik wens jou zeker meer succes, trouwens iedereen met pracht camera's,.. die klasse zijn zolang er niets stuk gaat zonder eigen fout.
        Imac en Canon... de max

Comment

Working...
        X