Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D is terug van Canon: AF lijkt ok!! :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7D is terug van Canon: AF lijkt ok!! :)

Canon 7D net terug afgehaald van bij Art&Craft. Snel gewoon paar simpele foto's genomen zonder erbij na te denken (one shot AF, center point AF, P-mode). Dit was gewoonweg onmogelijk voorheen!

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

[Mod]Omdat je foto's de BD-maxima (900px langste zijde) overschrijden, zijn ze achter een linkje geplaatst. Graag kleinere versies opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
    Last edited by LesC; 9 juli 2010, 12:12.
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Re: 7D is terug van Canon: AF lijkt ok!!

de foto's zien er nu toch wel scherp uit op mijn scherm ,zou zeggen foto' twee is mooi vanwege dat de denk mama en kindje er zo vertederend opstaan ,de andere twee foto's zijn scherp voor mij .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

ziet er inderdaad goed uit
      nikon stuff

Comment

Hopelijk ben je van de miserie vanaf en kan je nu mooie foto's schieten

Grtz,
        K.

Comment

Toppie

Comment

Allé het is feest dan voor mij één zwarte pens één saté kip en twee runds satékes en natuurlijk een beetje sla en komkommeke en tomaat hé
            Ha ja stokbroodje ook niet vergeten hé suske

Gr en veel shootgenot morgen mijne D50 gaan halen bij de Rubens in Wilrijk se met ne 17 - 55 2.8 en een lowerpro rugzak die staan in solden
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Foto 2 vind ik
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Wat hebben ze juist gedaan?

Mvg
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oef... wat een mens lijden kan.
                  Veel plezeier vanaf nu ermee hopelijk.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Blij dat men het kunnen oplossen heeft!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
                      Snel gewoon paar simpele foto's genomen zonder erbij na te denken (one shot AF, center point AF, P-mode). Dit was gewoonweg onmogelijk voorheen!
                      Als dat niet kon, dan was er inderdaad wel een probleem, maar nu blijkbaar toch goed opgelost .

#2 kan je inderdaad best niet zomaar als testje weggooien. Daar is iets veel mooiers mee te doen
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

alles terug hebben is altij wel tof
                        groeten
                        "You never fail because you made a mistake
                        You only win because you try"
                        - Marcus Hilton (bekend danser)
                        FLICKR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                          Wat hebben ze juist gedaan?

Mvg
                          AF-module vervangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                            Gr en veel shootgenot morgen mijne D50 gaan halen bij de Rubens in Wilrijk se met ne 17 - 55 2.8 en een lowerpro rugzak die staan in solden
                            Moet dat geen 50D zijn i.p.v. D50. Ik ken een Nikon D50 (heb ik nog gehad) maar een Canon?
                            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                              Moet dat geen 50D zijn i.p.v. D50. Ik ken een Nikon D50 (heb ik nog gehad) maar een Canon?
                              Idd 50D en ondertussen heb ik hem de batterij is aan het laden om sevens te verkennen Amai veel volk bij Foto Rubens die zaak draaid goed
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
                              X