Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D is terug van Canon: AF lijkt ok!! :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 7D is terug van Canon: AF lijkt ok!!

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
    Wat hebben ze juist gedaan?

Mvg
    Geen idee, blijkbaar geeft Canon België geen rapport mee (dixit Art&Craft)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      #2 kan je inderdaad best niet zomaar als testje weggooien. Daar is iets veel mooiers mee te doen
      Wat zou je er anders nog aan veranderen? Just curious
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
        Idd 50D en ondertussen heb ik hem de batterij is aan het laden om sevens te verkennen Amai veel volk bij Foto Rubens die zaak draaid goed

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
          Wat zou je er anders nog aan veranderen? Just curious
          Ik bedoel vooral: iets mooiers dan weggooien. Aan de muur hangen bijvoorbeeld . Misschien enkel eerst nog wat bijknippen van overbodige achtergrond ?
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

.....morgen mijne D50 gaan halen bij de Rubens in Wilrijk se met ne 17 - 55 2.8 en een lowerpro rugzak die staan in solden
            Heb net dezelfde combinatie Loodgieterke (met uitzondering van de rugzak ) en kan je bijna verzekeren dat je een goede keuze hebt gemaakt.
            Veel plezier ermee.
            Groetjes

Comment

Goed dat je 7D in orde is

Veel plezier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Heb net dezelfde combinatie Loodgieterke (met uitzondering van de rugzak ) en kan je bijna verzekeren dat je een goede keuze hebt gemaakt.
                Veel plezier ermee.
                Groetjes
                Jaja idd ma amai zeg nu maak ik met de Fuji ong 15.000 fotokes per jaar ik koop mij nen Canon 50D en ik zit al een ganse avond te zoeken ik kan mijn lcd scherm niet aan zetten om via daar te kijken idp via mijn opt zoeker dus alles lezen ppffff om ot van te worden moet je bijna 50 jaar voor zijn
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Tja, point&Shoot vs DSLR is wel serieus andere wereld hoor. Ik kan gewoon bijna geen goede foto's meer nemen op zo'n LCD schermpje (bijv met mijn kleine TZ5) gewoon omdat ik al jarenlang DSLRs gebruik. Veel succes!

Comment

Blij om te horen dat je 7D terug in orde is Lapino. Ik ga de mijne morgen bij A&C halen, fingers crossed
                    5DmkIII en wat glas

Comment

Jaja idd ma amai zeg nu maak ik met de Fuji ong 15.000 fotokes per jaar ik koop mij nen Canon 50D en ik zit al een ganse avond te zoeken ik kan mijn lcd scherm niet aan zetten om via daar te kijken idp via mijn opt zoeker dus alles lezen ppffff om ot van te worden moet je bijna 50 jaar voor zijn

Ik zal morgen naar Rubens moeten bellen om te vragen hou ik mijn lcd scherm activeer zodat ik via scherm kan fotograferen ik krijg het van geen kanten op gezet
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Zoek eens op 'live view', als ik me goed herinner zit dat standaard door op de "set" toets te drukken. Maar een dslr koop je toch écht niet om telkens via lcd scherm foto's te maken hoop ik?

Matthias: hoop het voor jou! Heb nu in elk geval betere resultaten maar kwaliteit van de foto's valt me nog altijd beetje tegen tov mijn vorige 40D. Ga in elk geval de camera nu eens héél grondig gebruiken en zorgen dat ik hem volledig onder de knie heb alvorens verdere conclusies te trekken, maar ik denk dat ik stilaan toe ben aan een fullframe

Comment

Ik zal morgen naar Rubens moeten bellen om te vragen hou ik mijn lcd scherm activeer zodat ik via scherm kan fotograferen ik krijg het van geen kanten op gezet
                          Hier staat het allemaal uitgelegd, en in de manual van uw camera ook:
                          David Leemans
                          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Een dslr kopen om dan via de lcd foto's te nemen?
                            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Om het onbeleefd te zeggen RTFM.
                              Beleefder gezegd: p.123

Heb nu geen 50D meer (mijn vrouw gebruikt die), maar ik gebruikte LV uitsluitend voor avondfotografie van statief.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Om het onbeleefd te zeggen RTFM.
                                Beleefder gezegd: p.123

Heb nu geen 50D meer (mijn vrouw gebruikt die), maar ik gebruikte LV uitsluitend voor avondfotografie van statief.
                                Ben ook een paar avonden zoet geweest met het doornemen van de handleiding, maar de beste school is nog altijd oefenen.
                                Lezen en alles onthouden is moeilijker dan oefenen en onthouden (voor mij toch) .

LesC, bij jou is het een beetje zoals hier, maar bij ons ben ik het met de 50D en mijn vrouw met haar G10.

Voor haar is het wel handig dat met die G10, als ze half indrukt ze reeds een goed idee heeft qua belichting op het schermpje. Indien niet OK een beetje prutsen aan het witbalans wielke en shoot, altijd (of bijna toch) goed.

En btw het is geen zicht iemand die een foto neemt met een DSLR via lief view .
                                Groetjes

Comment

Working...
                                X