Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

2010....wat wil je ons nu eigenlijk vertellen?
    Dit is nu de zoveelste malafide website die je hier promoot en ik snap je berichten ook niet. Je vertelt vorige week dat je zelf liever niet via het internet bestelt en nu ben je de meest ervaren internetshopper (400 keer...toe maar).
    Nogmaals....wat wil je nu met deze stukjes van je? Ik vind het meer dan vreemd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      Watch out Sand0r, ik ben een ervaren koper, heb al meer dan 400 internationale aankopen achter de rug van hier tot Hongkong tot zelfs de Kaaiman eilanden, dus wie is er hier naïef ?
      Hallo,

Ik vroeg mij af waar de goedkopere winkels zijn in NL, net over de grens, zodat je niet te ver moet rijden.
      Konijnenberg Den Ham is te ver, en onze winkel in Turnhout is niet altijd goedkoop.

Misschien zijn er goedkope fotowinkels in Sluis of ergens anders niet te ver over de grens ?
      Bestellen via internet zou ik liever niet doen, lieft dus zelf afhalen.

Bedankt,
      2010

Comment

Watch out Sand0r, ik ben een ervaren koper, heb al meer dan 400 internationale aankopen achter de rug van hier tot Hongkong tot zelfs de Kaaiman eilanden, dus wie is er hier naïef ?

Niet bang zijn, het merendeel van de internationale winkels is nog steeds echt (gelukkig maar).
        Qua BTW scheelt het niet veel, 19% Duitsland tegenover 21% hier.
        Invoertaksen zijn er niet wegens uit de UK, anders niet interessant.

Naïef zijn de mensen die proberen de 5DMKII's te kopen voor €450-€1600 van die fakers uit Brussel/Antwerpen op 2de hands of Kapaza, vooral van Oost-Europa,Nigeria.
        Dagelijks worden deze advertenties verwijdert en ze zijn te doorzichtig, ik maak daar zelfs melding van, daar ik een 5D MKII zoek, en krijg altijd een mailtje dat ze geschrapt zijn.
        Ze vragen dan betaling via Western Money Union, zelfs eens een reportage op één van gezien, we zijn dus wel degelijk gewapend met goede kennis

Eens een website door Paypal geverifiëerd is met klantendienst, track & tracing, gebruikersreviews gaat het wel om een echte site.

Akkoord, ze kunnen sites kopiëren, maar met Paypal koppelen is niet mogelijk, en je bent 100% verzekerd met Paypal.
        Slecht 2x een pakje uit het verre Hong Kong niet ontvangen via Paypal (Ebay) en meteen terugbetaald.

Dit ziet er een eerlijke site uit, wetende dat de 5D MKII €1777 kost in Mediamarkt, waarom zou €1519 dan niet kunnen?
        Ik begrijp uw reactie en frustratie als u geen visa/paypal heeft (of durft internationaal te kopen), dan moet u volle pot in België betalen, wat makkelijk enkele honderden euros kan schelen.
        Nog steeds zijt gij naif. Ik heb die website opgezocht en niks klopt ervan. Het zijn dus afzetters. En dat gij die website hier nog komt promoten vind ik te ver gaan.

Laat het nu zijn, dat ik visa en paypal heb, en ook al vaak gekocht heb in andere continenten, dus dat argument van u gaat ook al niet op.

Gewapend met kennis, als dat waar was, had ge al na 5 minuten door dat die website malafide is.

Paypal kan alleen geld terugvorderen als er weldegelijk geld op de rekening van de verkoper staat. Gij stort, die haalt meteen alles van zijn rekening. Hij heeft cash geld, en gij absoluut niks. Er dan kan paypal NIKS aan doen.
        Last edited by Sand0r; 3 juli 2010, 16:45.

Comment

Ik denk dat het probleem bij 2010 vooral zit dat ie heel veel goesting heeft in een 5D2 maar niet het geld , wat ne zever dat hij hier al allemaal op BD heeft staan grenst bijna aan het ongelooflijke .
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Heb hun adres laten natrekken ( kan je zelf ook met google maps, resultaat is bijna 't zelfde) en dan kom je uit in een wijk met honderden klein huisjes en 't ziet er uit als de beruchte buurten rond NY city.

Niet te vertrouwen dus.

Als je een iet of wat deftige zaak heb, dan durf (of wil) je die toch graag laten zien
            , of niet soms ??
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
              @GertGeni: je mag blij zijn dat er een body in het pakje zat en geen steen of zo
              Mee eens, meestal krijg je helemaal niks geleverd van dit soort louche 'bedrijfjes', zelfs nog geen steen

Oorspronkelijk geplaatst door peterf1 Bekijk bericht
              Haha die foto op streetview is geweldig! Maar als je inzoomt kom je op huisnummer 122 uit Trouwens ik zie dat ze daar ook matrassen verkopen, lijkt me ook wel interessant
              Ik weet het, die huisnummers zijn een benadering, je moet dus zelf in die straat even het juiste huisnummer opzoeken. Nummer 102 is een rijtjeswoning o.i.d., een paar huizen naast dat pand waar 2 bedrijfsauto's voor de deur staan.

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
              Ik denk dat het probleem bij 2010 vooral zit dat ie heel veel goesting heeft in een 5D2 maar niet het geld , wat ne zever dat hij hier al allemaal op BD heeft staan grenst bijna aan het ongelooflijke .
              Ook mee eens..
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                BULL****, 2010 is net al een spambot.

Dat in duitsland goedkoper zijn ligt aan het feit dat ze een veel lager btw tarief hanteren.

en http://www.digitalwaystore.com zijn een stel afzetters, ik vind mensen zoals 2010 VRESELIJK. ZO naif en dom. Ongeloofelijk.
                Sand0r,

heb je slechte ervaring met Digitalways? Ik wil daar ook een camcorder kopen maar ben nu wat terughoudend
                Alvast bedankt voor je reactie

MvG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikkie52 Bekijk bericht
                  Sand0r,

heb je slechte ervaring met Digitalways? Ik wil daar ook een camcorder kopen maar ben nu wat terughoudend
                  Alvast bedankt voor je reactie

MvG
                  Als je de hele topic leest voel je toch dat het niet klopt ... blijf toch weg bij dergelijke bedrijfjes ... de 'bad vibes' druipen er van af

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                    BULL****, 2010 is net al een spambot.
                    Dit is eigenlijk de enige en juiste conclusie van deze thread
                    We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                    Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Yep....en dat vind ik wel kwalijk. Meneer 2010 vraagt in meerdere topics aandacht voor malafide websites. Op een fotografieforum waar veel beginners zoeken naar adviezen omtrent de aanschaf van een nieuwe camera is dit ernstig. Daarnaast liegt meneer 2010 erop los....ik zou graag zien dat BD dit eens uitzocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GertGeni Bekijk bericht
                        Deze waarschuwingen komen voor mij helaas te laat. Heb daar op vrijdag 4 juni een Canon 5DMKII besteld. Wilde die met mijn Visa kaart betalen en er kwam opeens een kleine 17% bij. Toen maar voor overschrijven naar de bank gekozen. Keurig netjes een email gekregen maar zonder bankgegevens. Zaterdag en zondag gebeld maar kreeg telkens een antwoordtoestel.

Maandag 7 juni ontving ik de gegevens om het bedrag over te schrijven, wat ik ook gedaan heb en dinsdag 15 juni stond DHL aan de deur met een pakket uit de States en ik moest een bedrag van € 496,83 betalen aan btw en bijkomende inklaringskosten. Toestel heeft me dus in totaal zonder lens € 2.110,83 gekost.

In de doos was een spaanse en engelse handleiding en geen europese garantiekaart of iets dergelijke en een amerikaanse akkulader met een amerikaans snoer. Een normaal snoertje kon zonder problemen aan de akkulader worden gezet en de akku werd geladen en verder werkt alles normaal.

Alle verdere pogingen om mijn geld terug te krijgen en alles terug te zenden daarop heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen.

DUS mensen LET OP!
                        Jij mag nog van geluk spreken ik heb op 12/07/2010 en Canon 70-200 mm 2,8 IS L USM besteld en 1225,95 euro betaald en tot op heden nog niets ontvangen dus centjes kwijt.
                        Koop niets op www.digitalwaystore.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDWfoto Bekijk bericht
                          Jij mag nog van geluk spreken ik heb op 12/07/2010 en Canon 70-200 mm 2,8 IS L USM besteld en 1225,95 euro betaald en tot op heden nog niets ontvangen dus centjes kwijt.
                          Koop niets op www.digitalwaystore.com
                          Erg jammer, maar laat het een les zijn voor de anderen hier: goedkoop is duurkoop.
                          Ongelofelijk hoe blind sommige mensen toch worden als ze iets van gewone marktprijs kunnen afdoen..
                          Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                            Al iemand bij deze site gekocht?
                            Is dit te vertrouwen?

Hoe zit het met invoertaxen?
                            Niet te vertrouwen ik heb er en Canon lens 70-200mm 2,8 L IS USM voor 1225,95 euro en betaald en is nooit aangekomen bij mij .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                              2010, goed dat u deze link gemeld hebt.
                              ronduit schitterend !
                              Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GertGeni Bekijk bericht
                                Deze waarschuwingen komen voor mij helaas te laat. Heb daar op vrijdag 4 juni een Canon 5DMKII besteld. Wilde die met mijn Visa kaart betalen en er kwam opeens een kleine 17% bij. Toen maar voor overschrijven naar de bank gekozen. Keurig netjes een email gekregen maar zonder bankgegevens. Zaterdag en zondag gebeld maar kreeg telkens een antwoordtoestel.

Maandag 7 juni ontving ik de gegevens om het bedrag over te schrijven, wat ik ook gedaan heb en dinsdag 15 juni stond DHL aan de deur met een pakket uit de States en ik moest een bedrag van € 496,83 betalen aan btw en bijkomende inklaringskosten. Toestel heeft me dus in totaal zonder lens € 2.110,83 gekost.

In de doos was een spaanse en engelse handleiding en geen europese garantiekaart of iets dergelijke en een amerikaanse akkulader met een amerikaans snoer. Een normaal snoertje kon zonder problemen aan de akkulader worden gezet en de akku werd geladen en verder werkt alles normaal.

Alle verdere pogingen om mijn geld terug te krijgen en alles terug te zenden daarop heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen.

DUS mensen LET OP!
                                Hey GertGeni

Stond op het pak van de states en adres? zo ja kun je dat aan mij door mailen a.u.b..
                                Ik heb bij digitalwaystore uk ook iets gekocht en 1225,95 euro betaal maar er is niets naar mij verzonden.
                                Groeten,
                                Marc

Comment

Working...
                                X