Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Ben van dezelfde mening..
    Heb mijn 5DMkII een paar weken geleden (toen hij nergens leverbaar was) in rotterdam
    gaan halen toen er in die winkel drie waren binnengekomen..
    kostte me een ritje, maar heb er dan maar een uitstapje van gemaakt..
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

je ziet maar...
      als er wereldwijd wekelijks ergens een paar mensen een aankoop doen,
      dan zijn die bandieten snel "binnen"
      't gaat tenslotte elke keer over toch dure aankopen , niet??
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Uytterhoeven Bekijk bericht
        Net mijn 5D mkII gekocht in HK voor het mooie bedrag van 1647 euro. Garantie geen issue, ook niet in Europa (weet ik uit ervaring) dus kom niet met de nonsens dat dit niet waar is.
        Dat verschil vind ik toch niet de moeite hoor, lokaal kost hij niet echt veel meer en heb je zeker geen problemen (ik heb de mijne in België gekocht en heb zelfs minder voor de 'body only' betaald ! ... natuurlijk effe naar Hong Kong gaan om hem op te pikken valt ook niet in de mogelijkheden bij iedereen hé

Als je hem laat opsturen en je hebt de pech dat de douane hem onderscheppen zal hij een stuk duurder uitkomen vrees ik ... als 'gift' opsturen werkt niet altijd hoor, en kan je zelfs een extra boete opleveren (en ik spreek ook uit ervaring )

Mark
        Last edited by LamboCars; 16 augustus 2010, 12:53.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
          je ziet maar...
          als er wereldwijd wekelijks ergens een paar mensen een aankoop doen,
          dan zijn die bandieten snel "binnen"
          't gaat tenslotte elke keer over toch dure aankopen , niet??
          Alleen al op dit forum zijn er al een paar slachtoffers, telkens voor enkele duizenden euro's, dus zijt maar zeker dat die een paar miljoen vangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
            Alleen al op dit forum zijn er al een paar slachtoffers, telkens voor enkele duizenden euro's, dus zijt maar zeker dat die een paar miljoen vangen.
            Absoluut, het nadeel van deze site was dat de prijzen niet opvallend laag waren, maar gewoon iets goedkoper dan normaal, maar niet zo goedkoop dat het er duimdik oplag dat het niet klopte.

Volgens mij hebben die kerels serieus wat centjes binnengekregen ... en het terugkrijgen ? Moeten ze eerst gevonden worden, en dan moeten ze nog over fondsen beschikken ook, inbeslagname van hun eigendommen zal de schade niet kunnen dekken vrees ik.

Wie hier ook achter zat, het was bijzonder goed opgezet, dus reken maar dat ze diegene die met het grote geld gaan lopen zijn niet zullen vinden ... en dat ze waarschijnlijk binnen enkele maanden opnieuw beginnen met een andere naam, ander adres ... en dan na zes maanden weer verdwenen zijn.

Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten, maar alles wat meer dan 100 Euro kost boezemt me nog altijd wat schrik in om online te kopen ... heb één keer een lens uit de UK gekocht (bijna 1000 Euro), maar ik heb toch slecht geslapen tot ze thuis geleverd werd hoor

Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik ben zelf net terug van moskou, dat is inderdaad een buurt waar alleen maar wagens rondrijden waarvan wij maar kunnen dromen!

Wat me ook opvalt is dat 2010 niet meer antwoord, is deze persoon wel te vertrouwen, wat zit hierachter?
              Canon 550D - DZ Kitlenzen

Comment

Working...
              X