Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Hallo,

Zou de 5D MKIII op komst zijn, deze winkel geeft €400 korting.
    Had er een gerucht van opgevangen mogelijk bij de volgende Photokina, misschien met betere AF.

€1519 is een zeer aantrekkelijke prijs daar de prijzen hier naar de €2000 gaan.
    Ook het setje met de 24-105 is zeer interessant.

Dit is een winkel uit de UK, dus geen douanetaxen, wat nog interessanter is.

Ik koop regelmatig online, vorige week bestelde ik een homecinema bij msniceprice.de
    Daar ik de winkel niet kende betaalde ik met Paypal, volledig verzekerd, je weet maar nooit, met overschrijving zou ik niet betalen.
    Ziet er een goede site uit, met klantendienst, track & tracing,...
    De prijs was €250 goedkoper dan hier!

Tip voor wie ook soms electronica online bestelt wegens lagere prijs in het buitenland : http://www.preis.de/
    Veel interessante electronica, meer keuze en goedkoper dan via kieskeurig.nl of .be (daar de Duitse markt groter is, meer aanbod, meer overstocks, lagere prijzen).
    Indien jullie nog voordelige sites kennen, som gerust op

Hier in de zoekmachines is Redcoon de goedkoopste, maar mist een beetje zijn doel, je vind een lage prijs op de NL site, maar als je wil bestellen moet je "Belgi๋" aanklikken, en lap €150 duurder !
    Ze zijn net over de grens in Tilburg, 45min van Antwerpen, maar hebben geen afhaalmogelijkheid noch verzendmogelijkheid rechtstreeks uit NL.
    Daardoor missen ze duizenden Belgische klanten die zeker een stapje over de grens zouden zetten wegens de grote prijsverschillen met de Belgische prijzen.

Groeten,
    2010
    Last edited by 2010; 2 juli 2010, 20:33.

Re: Canon 5DMK II €1519 of €2200 (met 24-105) @ digitalwaystore UK

Al iemand bij deze site gekocht?
    Is dit te vertrouwen?

Hoe zit het met invoertaxen?
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

BULL****, 2010 is net al een spambot.

Dat in duitsland goedkoper zijn ligt aan het feit dat ze een veel lager btw tarief hanteren.

en http://www.digitalwaystore.com zijn een stel afzetters, ik vind mensen zoals 2010 VRESELIJK. ZO naif en dom. Ongeloofelijk.

Comment

Watch out Sand0r, ik ben een ervaren koper, heb al meer dan 400 internationale aankopen achter de rug van hier tot Hongkong tot zelfs de Kaaiman eilanden, dus wie is er hier na๏ef ?

Niet bang zijn, het merendeel van de internationale winkels is nog steeds echt (gelukkig maar).
        Qua BTW scheelt het niet veel, 19% Duitsland tegenover 21% hier.
        Invoertaksen zijn er niet wegens uit de UK, anders niet interessant.

Na๏ef zijn de mensen die proberen de 5DMKII's te kopen voor €450-€1600 van die fakers uit Brussel/Antwerpen op 2de hands of Kapaza, vooral van Oost-Europa,Nigeria.
        Dagelijks worden deze advertenties verwijdert en ze zijn te doorzichtig, ik maak daar zelfs melding van, daar ik een 5D MKII zoek, en krijg altijd een mailtje dat ze geschrapt zijn.
        Ze vragen dan betaling via Western Money Union, zelfs eens een reportage op ้้n van gezien, we zijn dus wel degelijk gewapend met goede kennis

Eens een website door Paypal geverifi๋erd is met klantendienst, track & tracing, gebruikersreviews gaat het wel om een echte site.

Akkoord, ze kunnen sites kopi๋ren, maar met Paypal koppelen is niet mogelijk, en je bent 100% verzekerd met Paypal.
        Slecht 2x een pakje uit het verre Hong Kong niet ontvangen via Paypal (Ebay) en meteen terugbetaald.

Dit ziet er een eerlijke site uit, wetende dat de 5D MKII €1777 kost in Mediamarkt, waarom zou €1519 dan niet kunnen?
        Ik begrijp uw reactie en frustratie als u geen visa/paypal heeft (of durft internationaal te kopen), dan moet u volle pot in Belgi๋ betalen, wat makkelijk enkele honderden euros kan schelen.

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
        BULL****, 2010 is net al een spambot.

Dat in duitsland goedkoper zijn ligt aan het feit dat ze een veel lager btw tarief hanteren.

en http://www.digitalwaystore.com zijn een stel afzetters, ik vind mensen zoals 2010 VRESELIJK. ZO naif en dom. Ongeloofelijk.
        Last edited by 2010; 2 juli 2010, 21:51.

Comment

Ik weet het toch niet hoor, het ziet er te goed uit om waar te zijn, een Eos 1DIV voor maar 3500 Euro en dan nog met gratis verzending ... vertrouw het zaakje niet.

Ben je zeker dat ze vanuit de UK versturen, het is niet de eerste keer dat UK winkels rechtstreeks vanuit hun 'warehouse' verzenden ... dat dan toevallig in Hong Kong is, hou er ook rekening mee dat met dergelijke bedragen Paypal maar tot 500 Euro dekt, staat soms in de 'terms of sale', kijk dit dus zeker na.

Zeg niet dat het niet kan, maar vind het toch bijzonder weining ... "if it's too good to be true it usually is" ... en kom niet af dat ik niet in het buitenland durf kopen zowat al mijn schaalmodellen komen van buiten Belgi๋.

Kijk trouwens even op DPReview, waar ze het ook over deze site hebben ... ik zou het niet riskeren eerlijk gezegd ...

Mark
          Last edited by LamboCars; 2 juli 2010, 22:04.
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Ik weet het toch niet hoor, het ziet er te goed uit om waar te zijn, een Eos 1DIV voor maar 3500 Euro en dan nog met gratis verzending ... vertrouw het zaakje niet.

Ben je zeker dat ze vanuit de UK versturen, het is niet de eerste keer dat UK winkels rechtstreeks vanuit hun 'warehouse' verzenden ... dat dan toevallig in Hong Kong is, hou er ook rekening mee dat met dergelijke bedragen Paypal maar tot 500 Euro dekt, staat soms in de 'terms of sale', kijk dit dus zeker na.

Zeg niet dat het niet kan, maar vind het toch bijzonder weining ... "if it's too good to be true it usually is" ... en kom niet af dat ik niet in het buitenland durf kopen zowat al mijn schaalmodellen komen van buiten Belgi๋.

Kijk trouwens even op DPReview, waar ze het ook over deze site hebben ... ik zou het niet riskeren eerlijk gezegd ...

Mark
            Dacht het al dat dit niet klopte.

De prijzen zijn een beetje te mooi om waar te zijn.

Nikon D90 voor 509 euro (in belgie/nederland is het ongeveer 630 euro)
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              Watch out Sand0r, ik ben een ervaren koper, heb al meer dan 400 internationale aankopen achter de rug van hier tot Hongkong tot zelfs de Kaaiman eilanden, dus wie is er hier na๏ef ?
              en dit

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              Bestellen via internet zou ik liever niet doen, lieft dus zelf afhalen.
              dus waarom dan hiervoor niet die ervaring gebruiken?
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Hoi,
                De link naar Dpreview.com is duidelijk.
                Van deze "Internetshop" moet je weg blijven.
                Het wordt echt gevaarlijk van die oplichters als ze hun prijzen dicht bij de realiteit leggen.
                Het doorzien van deze misdadigers wordt dan een stuk moeilijker.
                Ook ik ben niet vies van internationaal aankopen doen, maar gewoon landelijk is toch ook wel iets. En soms veiliger...
                Ik vergelijk prijzen in Nederland via www.tweakers.net
                Daar zie ik de 5D MkII vanaf € 1729,- aangeboden.
                Dan wordt het verschil al een stuk kleiner, te klein om behoorlijk risico te lopen.
                De meesten onder ons (ik ook hoor...) kunnen hun zuur verdiende Euro's maar ้้n keer uit geven...
                2010, goed dat u deze link gemeld hebt. Laat iedereen er van leren.
                En geef uw หurootjes aan de juiste personen uit.

Groet.
                Adrie

PS aan een ieder: blijf positief en beleef plezier aan fotografie.

Comment

Ik weet het niet, maar ik vertrouw deze ook niet... Ik heb hem opgezocht met Whois... Dan blijkt al wel weer dat deze site nog maar enkele weken in de lucht is:

Domain Name: DIGITALWAYSTORE.COM
                  Expiry Date: 05-Jun-2011
                  Creation Date: 05-Jun-2010

Name servers:
                  ns1.digitalwaystore.com
                  ns2.digitalwaystore.com

Registrant Name: Alan Bister
                  Registrant Company: DIGITALWAY LIMITED
                  Registrant Email Address:
                  Registrant Address: 102 BOLEYN ROAD
                  Registrant City: London
                  Registrant State/Region/Province:
                  Registrant Postal Code: E7 9QG
                  Registrant Country: GB
                  Registrant Tel No: +44.2086788394
                  Registrant Fax No:

Admin Name: Alan Bister
                  Admin Company: DIGITALWAY LIMITED
                  Admin Email Address:
                  Admin Address: 102 BOLEYN ROAD
                  Admin City: London
                  Admin State/Region/Province:
                  Admin Postal Code: E7 9QG
                  Admin Country: GB
                  Admin Tel No: +44.2086788394
                  Admin Fax No:

Tech Name: Alan Bister
                  Tech Company: DIGITALWAY LIMITED
                  Tech Email Address:
                  Tech Address: 102 BOLEYN ROAD
                  Tech City: London
                  Tech State/Region/Province:
                  Tech Postal Code: E7 9QG
                  Tech Country: GB
                  Tech Tel No: +44.2086788394
                  Tech Fax No:
                  Daarna heb ik e.e.a. gecheckt bij de Engelse Kamer van Koophandel. Als ik dit zo zie (Date of Incorporation: 14/06/2006) dan komt dit wat mij betreft toch niet geheel overeen met de 'about us' pagina. Tot slot heb ik het adres van deze 'winkel' nog even opgezocht op Google Maps.... En dan kom je hier uit (moet je daarna even klikken op street view).... Lijkt me in ieder geval toch geen winkel te zijn.... Goed, dit zegt allemaal natuurlijk niet alles maar als ik alles bij elkaar optel zou ik me er z้ker niet aan wagen...
                  Last edited by MarkEL; 3 juli 2010, 10:48.
                  www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                    Tot slot heb ik het adres van deze 'winkel' nog even opgezocht op Google Maps.... En dan kom je hier uit (moet je daarna even klikken op street view).... Lijkt me in ieder geval toch geen winkel te zijn.... Goed, dit zegt allemaal natuurlijk niet alles maar als ik alles bij elkaar optel zou ik me er z้ker niet aan wagen...
                    Haha die foto op streetview is geweldig! Maar als je inzoomt kom je op huisnummer 122 uit Trouwens ik zie dat ze daar ook matrassen verkopen, lijkt me ook wel interessant
                    7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

Machtige streetview foto van daar, een achterbuurt waardig.
                      Imac en Canon... de max

Comment

Deze waarschuwingen komen voor mij helaas te laat. Heb daar op vrijdag 4 juni een Canon 5DMKII besteld. Wilde die met mijn Visa kaart betalen en er kwam opeens een kleine 17% bij. Toen maar voor overschrijven naar de bank gekozen. Keurig netjes een email gekregen maar zonder bankgegevens. Zaterdag en zondag gebeld maar kreeg telkens een antwoordtoestel.

Maandag 7 juni ontving ik de gegevens om het bedrag over te schrijven, wat ik ook gedaan heb en dinsdag 15 juni stond DHL aan de deur met een pakket uit de States en ik moest een bedrag van € 496,83 betalen aan btw en bijkomende inklaringskosten. Toestel heeft me dus in totaal zonder lens € 2.110,83 gekost.

In de doos was een spaanse en engelse handleiding en geen europese garantiekaart of iets dergelijke en een amerikaanse akkulader met een amerikaans snoer. Een normaal snoertje kon zonder problemen aan de akkulader worden gezet en de akku werd geladen en verder werkt alles normaal.

Alle verdere pogingen om mijn geld terug te krijgen en alles terug te zenden daarop heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen.

DUS mensen LET OP!

Comment

@GertGeni: je mag blij zijn dat er een body in het pakje zat en geen steen of zo

Ik heb onlangs al 1 en ander besteld bij cameranu.nl maar ook bij Redcoon en Pixmania, niets dan lof, onlangs zelfs een Bernina naaimachine voor moeder de vrouw bij Pixmania besteld en keurig thuis geleverd met garantiebewijs.

Bij dergelijke firma's loop je volgens mij geen risico.

PS: op 2ehands en Kapaza duiken meer en meer louche zoekertjes op.

Comment

PS: op 2ehands en Kapaza duiken meer en meer louche zoekertjes op.
                            Ik heb me een tijdje beziggehouden om elke keer dat ik op de betreffende site's kwam de
                            "louche " koopjes te melden .
                            Ik kreeg dan ook elke keer melding dat het zoekertje verwijderd was, maar het is gewoon niet vol te houden
                            Ze blijven komen......
                            D800 en een goed glasservies

Comment

Jozef ik hou die louche advertenties ook in de gaten en na 1, max. 2 dagen worden ze verwijderd.

Moet triestig zijn als je als goedgelovige vele honderden eurootjes overmaakt en nooit iets terugkrijgt.

Is er dan echt niets aan te doen om dergelijke uitwassen tegen te gaan

Comment

Working...
                              X