Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera's : waar goedkoopste fotowinkels NL (Sluis?) ...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera's : waar goedkoopste fotowinkels NL (Sluis?) ...?

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Dit is de beste tip die ik kreeg, maar raar genoeg verkoopt deze winkel geen 5D MKII, wel de 7D e.a.
    Anders even bellen.

Kan me niet voorstellen dat deze niet bestelbaar is.
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Denk ook dat de gemiddelde zelfstandige ook een betere service geeft dan online shops, en persoonlijk heb ik ook graag de nodige uitleg enzo er ook bij
      Nikon D90 + 18-105mm VR

Comment

Ze hebben hem erbij gezet na m'n mailtje voor €1849, duurder dan hier, dus niet de moeite om over de grens voor te rijden...

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
        Anders even bellen.

Kan me niet voorstellen dat deze niet bestelbaar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
          Ze hebben hem erbij gezet na m'n mailtje voor €1849, duurder dan hier, dus niet de moeite om over de grens voor te rijden...
          Toch een mooie prijs?

Goedkoper dan bij konijn (daar staat hij 1912 euro)
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Ik woon zelf in Zeeuws-Vlaanderen en ik moet je toch echt teleurstellen.
            Hoewel er soms aanbiedingen zijn bij foto Verschoore in Oostburg (zij verkopen alleen de instap en middensegment camera's uit voorraad) is deze winkel gewoon duur te noemen als je ze vergelijkt met internet aanbieders. Verder is daar dan foto Rob in Oostburg, deze winkel maakt onderdeel uit van het fotoPlus keten. Ook hier kun je een aanbieding treffen, maar dan ook vooral in het instap en middensegment. In Sluis is er naar mijn weten niets. De volgende winkel die wat aan fotografiespul verkoopt is Dixons. Dixons => heel duur. Dus geen aanrader. Daar wel eens met veel geluk een Olympus E330 gekocht die ze echt kwijt wilden. Was toen zo'n 150 euro goedkoper dan de algemene prijs op internet. In Hulst zit er een een foto Verschoore, zelfde aanbod als in Oostburg en Terneuzen. Ook nog een andere aanbieder in Hulst. Die fotograaf, ken de naam van de winkel niet, ken ik verder niet goed, omdat het materiaal destijds niet echt "up to date" was en ik mijn interesse verloor. Dan is er nog één zaak in Sas van Gent, foto Spiessens. Daar kun je heel leuk aan objectieven komen. De camera's zijn er echter duur t.o.v. internet aanbieders. Gaat het je om service, ga dan naar foto Rob in Oostburg. Een erg prettige verkoper, waar ik veel aan heb gehad. Ga je in de omgeving van Zeeuws-Vlaanderen voor goedkoop dan zul je moeten kiezen voor internetaanbieders zoals foto Konijnenberg, KameraExpress, enz... Even googlen...

Succes en veel plezier met je aankoop.

Groeten,
            Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroendd Bekijk bericht
              Denk ook dat de gemiddelde zelfstandige ook een betere service geeft dan online shops, en persoonlijk heb ik ook graag de nodige uitleg enzo er ook bij

Mja,en je betaald voor die service dan ook 200 a 300 euro meer , hier op BD krijg je meer dan uitleg genoeg , nee voor mij hoeft het niet meer , koop alles online , 't verschil is te groot en indien er iets defect is , heb je dezelfde wachttijden nl ongeveer 6 weken + dat je goed op de hoogte wordt gehouden via E-mail
              Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

je kan toch ook via het internet kopen en laten thuis bezorgen

Comment

Ik heb mijn nikon D90 met 18-105 gekocht bij Verschoore in Oostburg. De prijs was heel scherp en ik kreeg er een grats Nikon tas bij. Service en uitleg was prima.Ze zitten volgens mij langs heel de grens van België.

www.verschoore.nl www.digitalefotowinkel.nl

Comment

Working...
                  X