Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera's : waar goedkoopste fotowinkels NL (Sluis?) ...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera's : waar goedkoopste fotowinkels NL (Sluis?) ...?

Hallo,

Ik vroeg mij af waar de goedkopere winkels zijn in NL, net over de grens, zodat je niet te ver moet rijden.
    Konijnenberg Den Ham is te ver, en onze winkel in Turnhout is niet altijd goedkoop.

Misschien zijn er goedkope fotowinkels in Sluis of ergens anders niet te ver over de grens ?
    Bestellen via internet zou ik liever niet doen, lieft dus zelf afhalen.

Bedankt,
    2010
    Last edited by 2010; 29 juni 2010, 08:45.

Re: Camera's : waar goedkoopste fotowinkels NL (Sluis?) ...?

Heb deze net ontdekt in Dongen. Dit zou even opzij Breda moeten zijn.

Groetjes
    Last edited by wouldbe; 29 juni 2010, 13:03. Reden: Tikfoutje
    Fuuu…tsjie
    www.wouldbephotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      Hallo,

Ik vroeg mij af waar de goedkopere winkels zijn in NL, net over de grens, zodat je niet te ver moet rijden.
      Konijnenberg Den Ham is te ver, en onze winkel in Turnhout is niet altijd goedkoop.

Misschien zijn er goedkope fotowinkels in Sluis of ergens anders niet te ver over de grens ?

Bedankt,
      2010

Deze is de beste winkel van Nederland en heeft uitstekende prijzen
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        http://www.cameranu.nl/
        Prijzen zijn niet slecht, maar als ik hun aanbieding zie voor de 1dIV of de 5dII komen die toch sterk overeen met de prijzen bij Studio73 (is wel in België), dus ik zal wel bij deze laatste blijven gaan ... maar cameranu.nl heeft deze wel op voorraad, en dat is ook al wat waard

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

post verwijderd
          Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:58.

Comment

Ligt er wat aan wat je zoekt, een beetje rondkijken op het net kan je wel wat besparen.
            Zelf heb ik mijn D700, Tamron 28-70mm f2.8, Nikon 70-300VR, en mijn Nikon 24-70mm f2.8 bij Studio 73 gekocht, ze zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam en ze hadden steeds de beste prijs, en was het steeds op stock.
            Mijn grip komt van kamera expresse NL die daar een pak beterekoop was dan in België.
            Bij konijn heb ik alleen maar een compact voor mijn dochter gekocht en die verkoper was echt niet vriendelijk en opdringerig (het was toen toch niet druk) was mijn dochter der niet bij geweest had hij zijn compact mogen houden.
            Ik heb er nog diverse keren geweest voor wat klein spul (de rest was duurder dan Studio 73) en ben niet echt gecharmeerd door konijn al lees ik diverse goede ervaringen.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
              Tientallen en tientallen topics die altijd geopend worden om toch maar die ene euro profijt te doen...

Dat heerlijke internet toch ... Ik beklaag de gepassioneerde zelfstandige die nog aan een fotowinkeltje wil beginnen...
              inderdaad,elke keer opnieuw... ... tien euro goedkoper en dan x aantal km doen en veel xx aantal tijd verspillen, kom ik ni voor buite ze online leveren of hier op den hoek kopen

Comment

zo duur is konijnenberg bij ons in turnhout nu toch ook weer niet,was voor verschillende camera's enkele euro's goedkoper dan studio 73,door hen heb ik eigenlijk konijnenberg leren kennen.Spijtig dat ze in Turnhout weg zijn nu door reorganisatie bij studio 73.ik zit er niks mee in om in nederland te bestellen maar alser iets aan je camera is ben je volgens mij toch beter bij je plaatselijke handelaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerel Bekijk bericht
                  inderdaad,elke keer opnieuw... ... tien euro goedkoper en dan x aantal km doen en veel xx aantal tijd verspillen, kom ik ni voor buite ze online leveren of hier op den hoek kopen
                  Zelfs als Studio73 duurder is dan Konijn ga ik nog naar Geel, de service die Studio73 me geeft is onbetaalbaar vind ik, zowat al mijn materiaal en dat van enkele collega's komt van bij deze winkel.

Ik bestel online en ga het dan rustig ophalen als ze me bellen dat het er is

Heb er ook al problemen gehad (waar zij niet echt iets aan konden toen) en ze hebben dit prima opgelost, in mijn voordeel en serieus in hun nadeel ... zo'n service kan je bij Konijn alleen maar van dromen hoor

Ik kijk tegenwoordig zelfs niet meer bij al die andere online winkels ... ik kijk of Studio73 het kan leveren en bestel daar, goede wil moet van twee kanten komen hé, ik heb al heel wat profijt aan hun gehad, en zij hebben al goed geld verdient aan mij en mijn collega's

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Euheum, ik vroeg net over de grens om zelf naartoe te rijden.

Urk is precies iets verder
                    Routeberekening voor uw reizen met volledige kosten (benzine, tolkosten), reistijd met realtime verkeersinfo, en afstand tot bestemming.

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                    http://www.cameranu.nl/

Comment

off topic Ik vraag steeds gewoon aan de plaatselijke fotograaf naar zijn beste prijs en die zit dan meestal aan de prijs van Konijn ed. Die mens kijkt zelf ook rond hoor. Bespaart me dan weer wat gerij ed

on topic: vraag gewoon aan een winkel in de grensstreek of ze iets kunnen doen aan hun prijs, evt met een referentieprijs er bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Prijzen zijn niet slecht, maar als ik hun aanbieding zie voor de 1dIV of de 5dII komen die toch sterk overeen met de prijzen bij Studio73 (is wel in België), dus ik zal wel bij deze laatste blijven gaan ... maar cameranu.nl heeft deze wel op voorraad, en dat is ook al wat waard

Mark
                        Tja, da's volgens mij toch een min of meer marktconforme prijs. Toch is Cameranu.nl over het algemeen wel voordelig hoor. Toen ik 2 maand geleden mijn 5D II kocht ben ik ook ben Cameranu.nl geweest.... toen koste die echter 'slechts' 1712,- En daarmee waren zij toch wel het meest voordelige op dat moment. Tel daar een goede service e.d. bij op en dan is de keuze wel gemaakt hè.

Maar goed, de afstand naar Urk is voor mij ook wel te doen, zo'n 140km enkele reis. Als ik daarmee flink kan besparen... Bovendien, Urk is ook wel leuk om eens te bezoeken dus mocht je eens naar Cameranu.nl gaan, ga dan op een mooie dag en ga Urk ook nog even in. Kun je best leuke plaatjes schieten
                        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                          Hallo,

Bedankt,
                          2010
                          Foto verschoore in oostburg?

http://www.digitalefotowinkel.nl/filialen/ab!!!!!NL

http://www.verschoore.nl/homepage/

Niet te ver, soms ook mooie prijzen.
                          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikesv Bekijk bericht
                            off topic Ik vraag steeds gewoon aan de plaatselijke fotograaf naar zijn beste prijs en die zit dan meestal aan de prijs van Konijn ed. Die mens kijkt zelf ook rond hoor. Bespaart me dan weer wat gerij ed

on topic: vraag gewoon aan een winkel in de grensstreek of ze iets kunnen doen aan hun prijs, evt met een referentieprijs er bij
                            Ik heb dit gedaan voor mijn Sigma. En de lokale fotoboeren (Oostende-Brugge) gingen niet onder de 550 euro (zelfs met korting). Bij Art&Craft (Gent) kreeg ik de lens voor €459 (met iets van korting na andere winkels aan te halen).

Het lukt dus soms wel, soms niet

Ik ga me niet dood zoeken om de goedkoopste prijs te vinden, maar voor €100 heb ik de treinrit wel over
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

Comment

Dit is de beste tip die ik kreeg, maar raar genoeg verkoopt deze winkel geen 5D MKII, wel de 7D e.a.

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                              Foto verschoore in oostburg?

http://www.digitalefotowinkel.nl/filialen/ab!!!!!NL

http://www.verschoore.nl/homepage/

Niet te ver, soms ook mooie prijzen.

Comment

Working...
                              X