Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sensor laten reinigen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sensor laten reinigen

Bij Grobet in Antwerpen ben je hem 3 dagen kwijt, maar dat is dichter bij huis.

Ik heb mijn toestel beschadigd bij het reinigen en een nieuw moeten kopen, in t vervolg doe ik dat dus niet meer zelf...
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Bij Grobet in Antwerpen ben je hem 3 dagen kwijt, maar dat is dichter bij huis.

Ik heb mijn toestel beschadigd bij het reinigen en een nieuw moeten kopen, in t vervolg doe ik dat dus niet meer zelf...
      Wat heb je toen gereinigd?

Comment

Als het over de spiegel gaat, kan je dat gewoon reinigen met een nieuw microvezeldoekje. Hoevaak ik dat al heb gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Je bent hem niet voor een tijd kwijt Leen, tenzij je 15 minuten reeds 'een tijd' noemt !?
          Bij Konijn doen ze het "onmiddellijk" ttz. terwijl je wacht (MAAR NIET OP ZATERDAG !!!!)

Bornem - Turnhout : 75 km (bij Konijnenberg doen het direct)
          Bornem - Mariakerke(Gent) : 50 km (bij Art&Craft doen ze het misschien ook direct, eerst eens bellen)

Bedankt misschien dan best eens tot bij arft&craft en heb al iets gelezen dat fotonelissen in Mechelen dat misschien ook doet.

Maar kan iemand mij vertellen hoe je kan zien moest de spiegel verschoven zijn
          Groetjes Leen
          Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

Comment

Ik LAAT mijn camera's reinigen bij Art&Craft (+Focilux) want ze zijn nu een Fusie.

Die filmpjes op Youtube, het lijkt zo makkelijk, maar ik ga niet zelf gaan prutsen aan een toestel van 2000 a 3000 euro.
            CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

nelissen te Mechelen doet het inderdaad.

ik zou er zelf ook nog eens moeten passeren om een haar te laten verwijderen.

Comment

Zeker niet zelf gaan rommelen met een cam van die prijsklasse ...

Bij deze service kan je gewoon wachten , en voor de prijs hoef je het niet te laten ..

bekijk het filmpje maar eens

gr. J@siu !!
                >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Working...
                X