Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 300D

Weet er iemand een goed boek om met de 300D te leren werken
    het is namelijk mijn eerste camera van dit formaat
    Vroeger werkte ik met simpele fototoestellen Fuji 4900 zoom
    Canon 300D, EF 17-40/f4L USM, EF 35-350/3.5-5.6 L USM

Ik heb de 300D (nog) niet, maar bij al mijn andere Canons was ik al een hele stap vooruit nadat ik de handleiding meerdere malen grondig had doorgenomen en ondertussen alles probeerde hetgeen daarin beschreven stond.
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

Comment

in de handleiding staat alles wat je moet weten over het toestel, specifieke tips over het toestel vind je hier wel op het forum of op het forum van dpreview ( al moet je bij dpreview de dingen soms met een korreltje zout nemen), wat jij erder nodig hebt is een fotografie boek, waar je tips vind om je foto's te verbeteren, aangezien je digitaal trekt misschien ook een boek over photoshop, of gewoon het net afspeuren voor tips, het staat er vol van.
      een boek specifiek voor een camera vind ik toch al redelijk stom, zet er een andere lens op en je hebt bij wijze van spreken al heel andere eigenschappen
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Misschien het moment om de boekenbeurs te bezoeken ?
        Principes van fotografie zijn hetzelfde voor zowel analoge als voor digitale fotografie.

Groetjes
        Lukathi
        Groetjes

Lukathi

Comment

Hallo Johnnyrt,

Spring eens binnen bij de bibliotheek, heb dat vorige week ook gedaan e mij daar ne boek meegenomen van Michael Freeman, Creatief Fotograferen Met 35mm Camera'S, vindt het tot nu toe een heel leerrijk boek. Zeker de moeite waard om eens te lezen.
          Ik zou die boeken niet kopen, ik heb er zo een gehad(de naam effe kwijt) en die ligt na een paar keer lezen toch gewoon weer in de kast.

<font face="Book Antiqua">ISBN : 9021327880 </font id="Book Antiqua">

Comment

Ik heb ergens gelezen dat er een specifiek boek voor de 300D bestaat.
            Engelstalig wel
            Jan
            mijn fotosite

Comment

Die 'specifieke' boeken zijn meestal herschreven handleidingen. Ik ben het eens met een poster voor mij dat je beter af bent met een boek over (digitale) fotografie. Een leuk instapboek vond ik het boek van National Geographic (BURIAN, Peter K. en CAPUTO, Robert, National Geographic fotogids : een praktische handleiding, 2001, National Geographic Society, 352 p. / ISBN : 90-76963-11-8). Ik heb tevens veel opgestoken tijdens een basiscursus van 4 avonden, georganiseerd door Renovat (http://www.renovat.be) en die hadden toen ook een basiscursus afgedrukt, misschien kan je daar ook eens je licht opsteken? Ik ken uiteraard je niveau van fotografie niet...
              This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
              My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

Comment

Working...
              X