Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkoopste 5D MKII te vinden (nieuw of occasie) ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar goedkoopste 5D MKII te vinden (nieuw of occasie) ?

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
    Aangezien de meeste nog een prijs in hun hoofd hebben van rond de € 1500,- inclusief btw en de wederverkopers nog geen prijs van rond de € 2000,- kunnen krijgen staat het bij heel veel zaken uitverkocht...
    Dus als ik het goed begrijp is de gevoelsprijs van de consument € 1.500,00 en de door de tussenhandel gewilde verkoopprijs € 2.000,00? En door dat gat van € 500,00 houdt de tussenhandel bewust de voorraden op 0?

Jacobus
    Zenfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaiKatana Bekijk bericht
      Dus als ik het goed begrijp is de gevoelsprijs van de consument € 1.500,00 en de door de tussenhandel gewilde verkoopprijs € 2.000,00? En door dat gat van € 500,00 houdt de tussenhandel bewust de voorraden op 0?

Jacobus
      Ja u mag door naar de volgende ronde
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Bij Canon Europe zijn deze toestellen ruim op voorraad en worden uitgeleverd voor de prijs exclusief btw van € 1645,-

Aangezien de meeste nog een prijs in hun hoofd hebben van rond de € 1500,- inclusief btw en de wederverkopers nog geen prijs van rond de € 2000,- kunnen krijgen staat het bij heel veel zaken uitverkocht.
        Misschien wordt het dan eens tijd dat Canon online begint te verkopen. Dan kunnen die handelaars moeilijk boven die prijs gaan.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

er staat toch ene mark II te koop in het forum waarop je kan bieden boven de 1300. Of heb ik verkeerd gezien ?
          Blij dat ik effe een uitgaven-stop heb ingevoerd.

Daar: http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ii-312651.html
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

nu staat erg: geen moeite onder de 1350 €. Mss. een bod gekregen van 1350? Veel meer moet dat toch niet worden logischerwijze. Of je zit weer bij die prijs ex BTW en kort bij de huidige (voorlopig nog) nieuwprijs.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Ah ok. We zijn ook in bijberoep maar zonder die BTW-dinges, dus ik heb toch niks aan nieuwprijzen "excl. BTW" (lang leve tweedehands voor mij dus )
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                Ah ok. We zijn ook in bijberoep maar zonder die BTW-dinges, dus ik heb toch niks aan nieuwprijzen "excl. BTW" (lang leve tweedehands voor mij dus )
                tja... ook weer zo'n eeuwig discussiepunt hé...
                www.musicinframe.be

Comment

Weer prijsstijgingen deze week

Vorige week vond ik de goedkoopste 5D MK2 in witte doos voor €1749, ik wou hem net bestellen vandaag en ben alweer ontmoedigd, na het weekend €1799
                  Er zijn er veel rond €1850 - €2000 body only, meestal niet in voorraad

Canon amuseert zich blijkbaar met geldstrategieën door de productie bewust laag te houden, weinig tot geen voorraad, zodat de prijs dagelijks €50 a €100 schommelt.
                  Nu ben ik nog meer geneigd om een aantal maand zonder camera te blijven (ondanks veel evenementen deze zomer), ook eens bewust afwachten tot hun model verouderd is en in prijs zakt

Weet er iemand nog een winkel waar hij aan €1750 zou staan of een 2e hands ?

Comment

Cameraland.nl. Splinternieuw voor 1729,- en op voorraad

Oh, en deze winkel wordt prima beoordeeld, zie hier en hier.
                    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                      Cameraland.nl. Splinternieuw voor 1729,- en op voorraad

Oh, en deze winkel wordt prima beoordeeld, zie hier en hier.
                      Dan heeft u geen nederlands toestel want die zijn duurder en niet op voorraad

Maar het beste kunt u even wachten tot in de maand juli dan zullen ze weer overal volop verkrijgbaar zijn voor prijzen rond de € 2050,-

En mocht u nog wat dollars over hebben dit is een perfecte shop prijs ongeveer € 2100,-

Bij B+H zijn ze op dit moment niet leverbaar voor ongeveer € 2030,-
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Dan heeft u geen nederlands toestel want die zijn duurder en niet op voorraad

Hmm... tja ik zie het probleem niet eigenlijk. Het enige is dat je er dan misschien geen Nederlandse handleiding bij hebt? So what, die kun je op het net wel downloaden. Maar verder? Qua garantie maakt het volgens mij ook niks uit, de site van Cameraland geeft tenminste aan dat er 2 jaar garantie op zit... Dus om dan te gaan wachten tot juli en een paar honderd euro meer te gaan betalen lijkt mij niet zo zinvol. Maar goed, ik ben ook geen expert op dit gebied dus als de feiten toch anders liggen hoor ik het graag
                        www.indetailfotografie.nl

Comment

1747 Euro bij Kamera Express. Snel te leveren volgens deze zaak.

Niet wachten....de prijzen van de 5DmkII zakken niet snel. 1747 Euro is een goede deal MET 2 jaar garantie.

Comment

Juist een folder gehad van Saturn. 'Gierig is plezierig'.

1999 voor dit toestel ! Da's 150 meer als in Konijnberg Turnhout ! En in Konijnenberg Den Haag zijn ze nog 50 euro goedkoper.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Tsja....dat wordt kiezen....nu eindelijk die nieuwe auto van je of een 5DmkII
                              Ik zou het wel weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                                Tsja....dat wordt kiezen....nu eindelijk die nieuwe auto van je of een 5DmkII
                                Ik zou het wel weten
                                Als ik tegenwoordig met mijn 10 jaar oude Kangoo op pad ben, is mijn fototas het meeste waard vrees ik. Mijn Kever daarentegen is dan weer wel meer waard dan de inhoud van die fototas, tenzij ik er nog een 1D4 bij stop...maar daar ga ik nog maar wat mee wachten.
                                Die prijzen onder de 1800 € zijn toch echt koopjes hoor. Heb ik trouwens al eens over geschreven ivm lanceringsprijs versus dalende prijs en bodemniveau (in vergelijking met de eerste 5D).
                                www.musicinframe.be

Comment

Working...
                                X