Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Tz7 of Canon PS sx200 of Canon s90 of sony Hx5v? Kan niet kiezen!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic Tz7 of Canon PS sx200 of Canon s90 of sony Hx5v? Kan niet kiezen!!

Hallo allemaal,

Welke van de drie zouden jullie aanraden? Ik weet echt niet welke te kiezen. Ik ben van plan ook een canon eos 550d + 18-135mm lens te kopen. Ik had daarvoor een canon eos 500d en een canon ixus, maar deze zijn onlangs gestolen, dus ik ben nu ook op zoek naar een nieuw compact toestel. Ben ook wel van plan om ermee te filmen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen in mijn keuze.

Alvast bedankt!!

Ilvy

Re: Panasonic Tz7 of Canon PS sx200 of Canon s90 of sony Hx5v? Kan niet kiezen!!

Ah dat zijn vier mogelijheden ipv drie. Waarom kies je niet terug voor een ixus? Die camera ken je.
    Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

Comment

Re: Panasonic Tz7 of Canon PS sx200 of Canon s90 of sony Hx5v? Kan niet kiezen!!

Ik heb een tz7 ( nog niet zo erg lang) en ben er zeer tevreden over. Een voordeel is een knopje om snel te kunnen filmen. voor anderen is dit een nadeel omdat je er soms ongewild op drukt. Goede kwaliteit, maar niet dezelfde als dslr natuurlijk. Nadeel vind ik dat het een full-auto camera is en je dus geen sluitertijden en diafragma kan regelen. Je kan enkel wat met de EV spelen, maar daar kun je dus geen scherpte-diepte mee creëren. Hij heeft wel een goede autofocus met verschillende modi en een fin zoombereik. De andere kan ik je niet bij helpen, heb ik nog niet in de handen gehad.

succes en hopelijk maak je de juiste keuze.
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Vind wel dat je nogal verschillende soorten benoemt de S90 is een zalig toestel maar het is wel TOTAAL verschillend van een TZ7

Comment

Working...
        X