Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw hier canon vraagje?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: nieuw hier canon vraagje?

    na wat lezen in de forum hier ben ik er nog altijd niet uit welke lens erbij te nemen.
    ik dus een goede allround lens!!
    maar een 17-55 2.8 lijk me (na veel lezen hier) een van de beste uit!! probleem is dat maar tot 55 gaat welke afstand heb dan?

    Comment


    • #32
      Re: nieuw hier canon vraagje?

      Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
      USM wil zeggen dat je een snelle en stille scherpstelmotor hebt Ultra Silent Motor
      Zelfverzonnen?
      Googel weet het beter!

      Comment


      • #33
        Re: nieuw hier canon vraagje?

        Oorspronkelijk geplaatst door mol999 Bekijk bericht
        na wat lezen in de forum hier ben ik er nog altijd niet uit welke lens erbij te nemen.
        ik dus een goede allround lens!!
        maar een 17-55 2.8 lijk me (na veel lezen hier) een van de beste uit!! probleem is dat maar tot 55 gaat welke afstand heb dan?
        55mm is niet zo heel ver dat je kan zoomen. Ik vond dat een beperking en heb daarom een 18-200 gekocht. Maar je kan evengoed een 18-135 nemen en bijvoorbeeld een 70-300 ofzo.
        Je moet even voor jezelf uitmaken welke prioriteiten je hebt. Wil je alles doen met 1 lens? Trek je veel foto's bij weinig licht? Trek je vaak onderwerpen die veraf staan? Of eerder alles dichtbij? Afhankelijk daarvan kan je je lenzen kiezen, want 1 perfecte lens voor alles bestaat niet.
        Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

        Comment

        Working...
        X