Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix DMC-FZ8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic Lumix DMC-FZ8

Hey iedereen,

ook mijn eerste topic in dit gedeelte van het forum. Ik heb dit weekend (tweedehands ) een Panasonic Lumix DMC-FZ8 aangekocht. Mijn eerste indruk is echt zeer goed. Makkelijk toestel, veel functies, en ideaal voor een beginnende amateur als ik. Maar ik weet niet wat jullie hier van vinden. Is dit toestel nog wat relevant of zou het meer een afdanker zijn volgens jullie. Hij trekt tamelijk scherpe foto's, er is geen schade aan, en de batterij gaat een dikke 150 foto's mee ongeveer.

Wat is jullie mening hier over?
    Hier is alvast de link naar het toestel op de site van Panasonic

Groeten

Deefken
    Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
    |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

Hallo Deef

Dat toestel is helemaal geen afdanker...mischien wel wat overtijds,ik heb zijn opvolger gehad de FZ18 en die was ook heel goed vond ik...ik had wel 18 maal zoom terwijl gij maar 12.

Maar ondertussen is deze reeks al seriues uitgebreid ik geloof zelf dat er al een FZ38 ofzo bestaat...

In geval heb je geen slechte koop gedaan,geloof me.

En als gij tevreden zijt van je foto's wat is dan het probleem

Dus Gewoon verder schieten zou ik zeggen en mooie plaatjes maken

grtz Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      Hallo Deef

Dat toestel is helemaal geen afdanker...mischien wel wat overtijds,ik heb zijn opvolger gehad de FZ18 en die was ook heel goed vond ik...ik had wel 18 maal zoom terwijl gij maar 12.

Maar ondertussen is deze reeks al seriues uitgebreid ik geloof zelf dat er al een FZ38 ofzo bestaat...

In geval heb je geen slechte koop gedaan,geloof me.

En als gij tevreden zijt van je foto's wat is dan het probleem

Dus Gewoon verder schieten zou ik zeggen en mooie plaatjes maken

grtz Templar
      hehe bedankt! Ja maar mooie foto's en goeie kwaliteit voor mij, is geen goeie kwaliteit voor iedereen hier... want ik heb dit tweedehands aan slechts 150€ gekocht ^^ vandaar en als ik dan zie dat er veel toestellen zijn van 500-600 euro, er moet toch iets opzitten hé

maar toch bedankt voor je reply!
      Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
      |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Ik heb deze camera ook gehad ,heel teveden van.
        Nu heb ik Lumix 18,ongeveer hetzelfde ,meer zoom .
        Veel oefenen .
        groeten.
        Met Vele Groeten-Cuvoll-
        Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
        BD 1000BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den_deef Bekijk bericht
          hehe bedankt! Ja maar mooie foto's en goeie kwaliteit voor mij, is geen goeie kwaliteit voor iedereen hier... want ik heb dit tweedehands aan slechts 150€ gekocht ^^ vandaar en als ik dan zie dat er veel toestellen zijn van 500-600 euro, er moet toch iets opzitten hé

maar toch bedankt voor je reply!
          Iets opzitten...ja meer zoom meer pixels meer...groter lcd-scherm betere iso-waarden enz...enz...

Maar met wat je nu hebt kun je al een heel eind verder en zoals cuvoll aangaf...veel oefenen
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
          X