Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compact superzoom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke compact superzoom

Ik zoek een compactcamera met superzoom die ook binnenshuis goede foto's kan maken.
    1. moet in broekzak kunnen.
    2. zoom minimaal 300 mm
    3. goede foto's binnen
    4. GPS mag, maar hoeft niet
    5. accu, geen batterijen
    6. Prijs onder de 350 euro

welke kunnen jullie mij aanbevelen.
    Denk zelf aan Panasonic TZ10 en TZ7, maar buiten de voor de hand liggende merken zijn er ongetwijfeld andere die ook goed voldoen.
    Natuurlijk heb ik het internet al afgestruind, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Re: Welke compact superzoom

Ik zou ook kiezen voor de TZ10, die heeft alles wat je wilt en is zelfs een degelijke camcorder!

Comment

Kijk ook eens naar de Sony DSC-HX5V

Comment

Ik ging net 2 camera's opnoemen die op dit moment de referentie vormen in het segment dat je opnoemt, maar ze staan beiden hierboven
        op www.cameralabs.com zijn beiden onlangs gereviewed

Comment

Als ge een compact echt specifiek voor binnenshuis meestal wil kopen...zou ik toch geen TZ-model aanraden van Panasonic...want die zijn binnenshuis echt niet wauw!!!

En voor ik de nodige kritieken krijg...ik heb er zelf één gebruikt van een vriend,en ik vond binnenshuis mijn canonixus-model betere foto's geven.

De TZ-reeks is natuurlijk wel een top-compact vooral voor op reis en buiten maar binnenshuis viel hij toch wat tegen bij mij!!!

groeten Templar
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
          X