Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opvolger D50...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: opvolger D50...

Oorspronkelijk geplaatst door Helsen Bekijk bericht
    Ik begin toch wel serieus te twijfelen hoor...

Heb nu wat meer naar de prijzen gekeken van die D90 (619€ voor de body bij camera-express) en op zich lijkt me dat betaalbaar. Als ik dan start met een kitlens 18-55VR ben ik al goed gestart denk ik...

Ga proberen om morgen of zaterdag beide toestellen toch eens uitgebreid onder handen te nemen.

Iemand trouwens ervaring met bovenvernoemde shop?
    Ik heb sinds gisteren de D90 van camera-express. Ik heb wel 2 weken moeten wachten omdat hij niet meer op voorraad was. Voor de rest geen probleem en altijd snel antwoord gekregen op mijn emails.

Comment

Vandaag de knoop doorgehakt en vanmorgen naar Kamera express gebeld om een D5000 op zij te laten zetten. Deze waren binnen dus kon ik er deze middag om.
      Na een aantal files aangekomen bij K E. Ruime winkel wel, met heel veel keuze!
      Vriendelijke verkoper heeft daar wat uitleg gegeven om 'm dan uiteindelijk aan mij te overhandigen... Wat een anti-climax. Kon geen weg met het toestel, te klein!

Met veel tegenzin ( ) dan maar de D90 gepast en goedbevonden...

Alleen jammer dat mijn budget voor glas nu ook weer sterk beperkt is geworden. Zal nog eens met mijn vrouwtje moeten praten...
      Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

Comment

Na een aantal files aangekomen bij K E. Ruime winkel wel, met heel veel keuze!
        Vriendelijke verkoper heeft daar wat uitleg gegeven om 'm dan uiteindelijk aan mij te overhandigen... Wat een anti-climax. Kon geen weg met het toestel, te klein!

Met veel tegenzin ( ) dan maar de D90 gepast en goedbevonden...

Alleen jammer dat mijn budget voor glas nu ook weer sterk beperkt is geworden. Zal nog eens met mijn vrouwtje moeten praten...
        Proficiat met de aankoop, je zal er veel plezier aan beleven.

Qua glas, als het budget erg beperkt is, zou je op de tweedehands markt een Nikkor 18-70 kunnen zoeken. Is niet duur, zeker niet tweedehands en beslist niet slecht om mee te starten.

Comment

... Wat een anti-climax. Kon geen weg met het toestel, te klein!

...
          5 mm, 1 mm en 3 mm!!
          U bent overgevoelig!

Comment

I know, heb zelf het boekje er op nageslagen! Maar het is een wereld van verschil die paar mm...

zijn er zo nog van die lenzen die hier echt goed op presteren voor een prijsje?

De verkoper van K E raad een 50mm aan!
            Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

Comment

De 35mm f1.8 AF-S is ook een aanrader, als je de 50mm te krap vindt op crop.

Je vindt ze vanaf 155 euro. Ideaal lensjes, scherp, groot diafragma, klein en snel.

Comment

zijn er zo nog van die lenzen die hier echt goed op presteren voor een prijsje?

De verkoper van K E raad een 50mm aan!
                Die 50mm vind ik zelf heel goed, voor weinig geld (ik heb die van mij dacht ik 110€ betaald, maar wat de huidige prijs is weet ik niet). Voor algemeen gebruik vind ik die lens echter te krap, dus eerder als aanvulling bij een zoom voor dagelijks gebruik, vandaar dat ik eerst die 18-70 aanraadde. De 50mm 1.8 gebruik ik zelf als korte portretlens en daar is die uitstekend geschikt voor.

Comment

Working...
                X