Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

See wat you get met EOS 400 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• See wat you get met EOS 400 D

Ik scan regelmatig foto's in, doch ik ondervind dat een digitale foto nemen met statief, mits de goede belichting sneller is en uitstekende resultaten geeft. Ik gebruik hiervoor de EOS utility.
    Er is echter een klein probleem: Voor het plaatsen en positioneren moet je telkens door de zoeker kijken, mijn vraag is nu kan de EOS 400 D of een sony cybershot zodanig ingesteld worden dat je het beeld, voor je de opname doet, op het scherm ziet om te positioneren. Heeft iemand hiermee enige ervaring of kennis.

Guido

Re: See wat you get met EOS 400 D

Wat jij bedoelt is 'Live View'. Dit werkt enkel op de 1000D, 450D en hoger en de 40D en hoger. Op een 400D gaat dit niet.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Klopt, op mijn oude 350D kan dit evenmin. Bij de EOS-modellen kan het vanaf de 450D, meen ik te weten.
      Wat de Sony Cybershot betreft, heb je daarop geen Live View? (mijn vrouw haar Ixus heeft dat toch). Anders moet je het typenummer 'ns melden hier, kunnen we dan naar googlen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

@LesC, de cybershot is het type DSC W170 supersteady.
        Een probleem is als ik dit toestel op de statief schroef dat ik niet meer bij de aansluiting kan, maar dat los ik wel op.
        Naar ik hoor lukt het niet met de D400

Comment

Haai,

Ben nieuw op dit forum, en wat zoek je op?
          Juist... je eigen gekocht cameraatje...
          EOS 400d in dit geval...eerste toestel in bezit.

Maar ik kan je verzekeren dat dit geen optie is
          in de 400D.

Maar de kop is eraf voor mij, je hebt mijn eerste
          reactie

Comment

Working...
          X