Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D300s

Dag iedereen,

de kogel is door de kerk. Heb me een D300s aangeschaft maar moet spijtig genoeg nog wachten.
    Heb hem aangekocht bij Studio 73 (Foto Rubens) te Geel, nu is mijn vraag of hier nog mensen eentje besteld hebben ?
    Of heeft er iemand hier al besteld en kent hij toevallig de wachttijden ?

Want in de winkel wisten ze dus zelf niet of het lang ging duren eer ze binnen kwamen.
    De D700's waren net nog geleverd maar de D300s'en lieten op zich wachten.

In ieder geval al bedankt voor jullie tijd !

Re: Nikon D300s

Ik heb met veel moeite nog een D300s op stock gevonden. Ik heb zowat alle fotowinkels in heel oost- en west-vlaanderen afgebeld en het was de enige. De meeste zaken zeiden me dat het 3 tot 4 weken gaat duren tot de volgende levering

Ik kan maar 1 ding zeggen: het is het wachten meer dan waard

Comment

Dan heb ik ongeveer al een idee van de wachttijden, alvast bedankt !
      Ik kan haast niet wachten om hem te testen maar ik heb geduld, toch nog één examen te leren.

Comment

Bij Konijnenberg in Turnhout is de D300s toch gewoon op voorraad?

Gr's
        Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
        Fujifilm X100V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
          Bij Konijnenberg in Turnhout is de D300s toch gewoon op voorraad?

Gr's
          Ja maar daar geniet je niet van de cashback actie. T'is dan ook niet te verwonderen dat ze hem daar nog hebben

Comment

Die van mij is nu besteld en ik betaal 999€ via Studio 73.
            Dan heb ik een wachttijd er wel voor over hoor in plaats van 250€ meer te betalen.
            Trouwens het geld groeit voor mij ook niet aan de takken van de bomen als student.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
              Dan heb ik een wachttijd er wel voor over hoor in plaats van 250€ meer te betalen.
              Trouwens het geld groeit voor mij ook niet aan de takken van de bomen als student.
              Dat is bij weinige zo denk ik. Het is het wachten trouwens meer dan waard Het is echt een toptoestel. Elke keer als je het toestel vast neemt voel je echt de kwaliteit. Het is eigenlijk niet te verwonderen dat het overal uitverkocht is

Comment

De prijs verzacht uiteraard de pijn van het wachten ... Ik kan je geen ongelijk geven.

P.S. Ook bij Saturn Wilrijk op voorraad, mét cashback.

Gr's
                Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
                Fujifilm X100V

Comment

Had ik ook gezien inderdaad, maar ik vond het bij Studio 73 nog net wat voordeliger.
                  Maar ik ben echt benieuwd naar het toestel, hopelijk hebben we het snel dan laat ik hier zeker wat weten.
                  Wou wat professioneler te werk gaan en vanaf 1 Juli ook maar eens een betalend BD member worden.

Alvast bedankt voor alle reactie's maar al de goede opmerkingen over de D300s doen me nog meer uitkijken naar de dag dat ik hem kan gaan halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
                    Ik zie dit nu ook , maar wat houd die 1149€ special deal Nikon D300s nu in feite in ???
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Studio 73 verkoopt zijn Nikon D300s nu aan 1149€, na de aankoop van je toestel wordt Nikon verwittigd over je aankoop.
                      Hierna krijg je dan een cashback van 150€ en heb je dus het toestel voor €999 verkregen.

Comment

Ondertussen lijkt Studio 73 zijn prijs terug aangepast te hebben naar 1279€ . Trek daar nog de cashback af en je komt terug op het realistische cijfer van 1129 €.
                        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Inderdaad Erwin, hun actie liep tot 20 Juni en vanaf vandaag zal dus de prijs terug 1149€ zijn met Nikon cashback.
                          Hopelijk heb ik hem snel want kan haast niet meer wachten ! Examens zijn ook net gedaan dus tijd genoeg om hem te testen !

Comment

tja die d300s is een zeer gewild toestelletje , maar daar verschiet ik echt ni van , verwonderd me eigenlijk dat hij nog ergens te krijgen is.....en dat de wachttijden niet veel langer zijn...
                            een toptoestel is dat!
                            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik heb de mijne in februari 2010 gekocht en kon hem zo meenemen
                              Effe op de tanden bijten en éénmaal je hem hebt zult je nog zo content zijn.

Het toestel voelt echt geweldig aan en als het gevoel goed is maak je graag foto's.
                              Ik werk er in ieder geval erg graag mee, liever dan met m"n eerste D70.
                              https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

Comment

Working...
                              X